نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

بهتر کردن تصویر تلویزیون سونی برای بازی

برای بهتر کردن تصویر تلویزیون از چه روش‌هایی استفاده کنیم؟ ظهور بازی های آنلاین سطح جدیدی از رقابت رودررو را معرفی کرده است که در آن هر کسری از ثانیه می تواند تفاوت بین زندگی (مجازی) و مرگ را ایجاد کند. برنده شدن به این بستگی دارد که چه کسی سریع‌ترین واکنش‌ها و شاید سریع‌ترین اتصال باند پهن را داشته باشد.

اما این همه چیز نیست. روشی که تلویزیون سونی خود را تنظیم کرده اید و حتی مارک تلویزیون سونیی که خریداری کرده اید، می تواند تأثیر واقعی بر این نسبت مرگ به مرگ بسیار مهم داشته باشد. مقصر تاخیر ورودی است.

تاثیر تاخیر ورودی بهتر کردن تصویر تلویزیون

تاخیر ورودی به مدت زمانی که یک تلویزیون سونی برای نمایش تصاویر پس از دریافت داده های تصویر در ورودی های خود نیاز دارد، اشاره دارد، با عواملی مانند ویژگی های بهبود تصویر و سرعت پردازش چیپست که منجر به تفاوت های شدید در سرعت تاخیر ورودی بین مدل های مختلف تلویزیون سونی می شود.

بهتر کردن تصویر تلویزیون
بهتر کردن تصویر تلویزیون

راز کثیف تلویزیون سونی که می تواند بازی شما را خراب کند

تاخیر ورودی از 10 میلی ثانیه تا 150 میلی ثانیه متغیر است – یک نوسان بالقوه 140 میلی ثانیه که به راحتی می تواند برای خراب کردن تجربه بازی شما کافی باشد. گیمرهای جدی تلویزیون سونی‌هایی را خریداری می‌کنند که کمتر از 35 میلی‌ثانیه تاخیر ورودی دارند، زیرا اینها باید کمترین تأثیر را بر عملکرد بازیکن داشته باشند.

به نظر می رسد ال جی بیشترین مشکل را با تاخیر ورودی دارد. تلویزیون سونی های آن به طور معمول تاخیر ورودی بین 60 تا 120 میلی ثانیه را اندازه گیری می کنند. این مشکل همچنین بر مدل‌های دیگر برندها که حول پنل‌های اصلی ال‌جی ساخته شده‌اند نیز تأثیر می‌گذارد.

این مطلب را از دست ندهید   بررسی دلایل خرابی برد اصلی تلویزیون‌های ال ای دی

سونی در سال‌های اخیر تمایل داشته است که قوی‌ترین نتایج تاخیر ورودی را ارائه دهد و با برخی از مدل‌هایش به 10 میلی‌ثانیه رسیده است – اما تعدادی از تلویزیون سونی‌های سونی مبتنی بر فناوری پنل ال‌جی ساخته شده‌اند، بنابراین نمی‌توانید فرض کنید که هر تلویزیون سونی سونی از تاخیر ورودی کم برخوردار است.

مکان قرارگیری تلویزیون در کیفیت نمایش تصویر تاثیر فوق‌العاده ای دارد. در بسیاری موارد مشاهده شده به دلیل قرارگیری نامناسب تلویزیون، تصویر به وضوح دریافت نشده و کاربر تصور می‌کند دستگاه از کیفیت خوبی برخوردار نمی‌باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه پیشنهاد می‌کنیم مقاله « مکان قرارگیری مناسب تلویزیون سونی » را مطالعه کنید.

مقایسه تاخیر ورودی در تلویزیون های مختلف

تلویزیون سونی‌های اخیر سامسونگ نیز تا کنون بسیار خوب (حدود 20 میلی‌ثانیه) برای تأخیر ورودی، حتی برای تلویزیون سونی‌های 4K UHD آن، با وجود میزان پردازش مورد نیاز برای تبدیل تصاویر کنسول HD به وضوح 4K بسیار بالاتر، آزمایش شده‌اند. در سال‌های گذشته، تلویزیون سونی‌های 4K نسبت به تلویزیون سونی‌های HD امتیاز بیشتری برای تاخیر ورودی کسب کرده‌اند. با این حال، از آنجایی که نمی توانید فقط با نگاه کردن به تلویزیون سونی متوجه شوید که تاخیر ورودی آن چقدر بد است، نتیجه این است که باید به دنبال بررسی هایی باشید که شامل اندازه گیری تاخیر ورودی باشد.

بهتر کردن تصویر تلویزیون
بهتر کردن تصویر تلویزیون

ترفندهایی که می تواند تلویزیون سونی شما را برای بازی بهتر کند

با این حال، اینکه تلویزیون سونی خود را به یک دستگاه بازی لاغر تبدیل کنید، فقط خرید مجموعه ای با تاخیر ورودی خوب نیست. حتی تلویزیون سونی‌هایی که به خوبی از لحاظ تاخیر ورودی اندازه‌گیری می‌کنند، تمایلی به این کار ندارند. بهینه‌سازی آن‌ها برای بازی نیاز به کار دستی در منوهای روی صفحه آن‌ها دارد.

این مطلب را از دست ندهید   بررسی علت سیاه شدن صفحه نمایشگر تلویزیون

اولین قدم در تنظیم کردن بازی تلویزیون سونی

اولین قدم شما باید جستجو و فعال کردن از پیش تنظیم بازی تلویزیون سونی شما در صورت داشتن آن باشد. از پیش تنظیم‌های تصویر بازی معمولاً برای به حداقل رساندن تاخیر ورودی با خاموش کردن بخش‌های مختلف پردازنده‌های ویدئویی تلویزیون سونی طراحی می‌شوند که در نتیجه اندازه‌گیری تاخیر ورودی بسیار کمتر از اندازه‌گیری‌هایی است که با استفاده از تنظیمات اولیه تصویر تلویزیون سونی اندازه‌گیری می‌شوند.

شایان ذکر است که تنظیمات از پیش تعیین شده بازی همیشه در منوهای مشابه با سایر انواع از پیش تنظیم تصویر یافت نمی شوند. به عنوان مثال، در تلویزیون سونی های سامسونگ، حالت بازی در زیر منوی عمومی منوی سیستم پنهان است. برای راهنمایی بیشتر در مورد تنظیم رنگ تلویزیون سونی، به ویژگی ما در مورد کالیبراسیون تلویزیون سونی مراجعه کنید.

با این حال، برخی از تلویزیون سونی‌ها پیش‌تنظیم بازی را ارائه نمی‌کنند، و بسیاری از تلویزیون سونی‌هایی که ارائه می‌کنند در تلاش‌های کاهش تاخیر آن‌طور که باید تهاجمی نیستند و عناصر پردازش تاخیری را روشن می‌کنند. بنابراین اگر واقعاً در مورد بهینه سازی تلویزیون سونی خود به عنوان یک مانیتور بازی کنسولی جدی هستید، باید منوهای تنظیم تصویر را نیز برای بخش هایی از پردازش ویدیویی که ممکن است هنوز در حال اجرا هستند، جستجو کنید.

سیستم‌های کاهش نویز و گزینه‌های پردازشی که برای روان‌تر به نظر رسیدن حرکت طراحی شده‌اند، بسیار مهم است. ویژگی‌های پردازشی کمتر مانند سیستم‌های کنتراست پویا و کنترل‌های کاهش نور محلی (که خروجی‌های نور بخش‌های مختلف روشنایی تلویزیون سونی LCD را تنظیم می‌کنند) نیز می‌توانند اندکی به تاخیر ورودی کمک کنند.

این مطلب را از دست ندهید   علت ایجاد خطای نداشتن سیگنال تلویزیون سونی
بهتر کردن تصویر تلویزیون
بهتر کردن تصویر تلویزیون

تنظیمات کنسول خود را فراموش نکنید

یکی از آخرین فاکتورهایی که باید در بهینه سازی عملکرد بازی تلویزیون سونی خود در نظر گرفت سیگنالی است که از کنسول بازی خود به آن وارد می کنید.

بسیاری از تلویزیون سونی ها در صورت دریافت سیگنال در هم تنیده به جای سیگنال پیشرونده، دچار تاخیر ورودی بسیار بیشتری می شوند. برای تنظیم این تنظیم، به بخش خروجی تلویزیون سونی در تنظیمات Xbox یا PS4 خود دسترسی داشته باشید و مطمئن شوید که کنسول برای ارائه سیگنال 720p یا بهتر، 1080p تنظیم شده است (قسمت ‘p’ این نام خروجی مخفف ‘progressive’ است. ‘). از هر گونه گزینه تنظیمی که در انتهای آن علامت “i” برای “درهم آمیخته” وجود دارد، خودداری کنید.

در این مرحله، شما هر کاری که می توانید انجام داده اید تا به خودتان برتری بیشتری نسبت به رقبای بازی خود بدهید. اکنون تنها کاری که باید انجام دهید این است که Call of Duty، Battlefield یا هر چیز دیگری که اعتیاد آنلاین انتخابی شما باشد را فعال کنید و شروع کنید که نام خود را به طور مداوم در آن تابلوهای امتیازات تحقیرآمیز بالاتر ببینید.

2/5 (1 نقد و بررسی)
اندازه گیری صفحه تلویزیون

نحوه اندازه گیری صفحه تلویزیون سونی

اندازه گیری صفحه تلویزیون. به یک تلویزیون سونی جدید برای اتاق نشیمن یا اتاق خواب خود توجه کرده اید؟ بدون دانستن اینکه باید به چه …

ادامه مطلب
ایجاد خطای نداشتن سیگنال تلویزیون

علت ایجاد خطای نداشتن سیگنال تلویزیون سونی

ایجاد خطای نداشتن سیگنال تلویزیون. آیا از اینکه تلویزیون سونی شما همچنان پیام‌های «بدون سیگنال» را نشان می‌دهد ناامید هستید؟ اگر بله، پس ممکن است …

ادامه مطلب
دلایل کم نور موضعی در تلویزیون

دلایل کم نور موضعی در تلویزیون سونی

دلایل کم نور موضعی در تلویزیون . هنگام انتخاب یک تلویزیون سونی جدید، مشخصات بسیار زیادی وجود دارد که باید در نظر بگیرید – اندازه …

ادامه مطلب
تفاوت بین تلویزیون سونی دیجیتال و HDTV

تفاوت بین تلویزیون سونی دیجیتال و HDTV

تفاوت بین تلویزیون سونی دیجیتال و HDTV . اجرای پخش DTV (تلویزیون سونی دیجیتال) و HDTV (تلویزیون سونی با وضوح بالا) در سال 2009 در …

ادامه مطلب
روشن نشدن تلویزیون سونی

اقدامات مهم برای تعمیر روشن نشدن تلویزیون سونی

روشن نشدن تلویزیون سونی. آیا به تازگی متوجه شده اید که تلویزیون سونی شما روشن نمی شود؟ درست مانند هر دستگاه الکترونیکی دیگری، تلویزیون سونی …

ادامه مطلب