نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

مکان قرارگیری مناسب تلویزیون سونی

 آیا با مکان قرارگیری مناسب تلویزیون سونی آشنایی دارید؟ بر اساس گزارش ، مردم در ایران به طور متوسط ​​هر روز 3 ساعت و 40 دقیقه را صرف تماشای تلویزیون سونی می کنند. و هنگامی که یک رویداد ورزشی بزرگ مانند یورو برگزار می شود بسیاری از ما عملاً به تلویزیون خود چسبیده ایم.

تا زمانی که تلویزیون سونی شما در جای مناسبی قرار گرفته باشد، هیچ ایرادی ندارد. اگر اینطور نیست، ممکن است متوجه شوید که برای نادیده گرفتن انعکاس‌های آزاردهنده به صفحه نمایش خیره می‌شوید، یا اگر تلویزیون سونی شما خیلی بلند است گردن خود را خم کنید. اصلا زیاد سرگرم کننده نیست بنابراین بیایید از همه این مزخرفات اجتناب کنیم و مطمئن شوید که تلویزیون سونی شما به درستی قرار گرفته است!

مکان قرارگیری مناسب تلویزیون
مکان قرارگیری مناسب تلویزیون

بهترین فاصله برای نشستن از تلویزیون سونی چیست

نشستن خیلی نزدیک به تلویزیون سونی می تواند به چشمان شما آسیب برساند و باعث شود لبه تصویر را از دست بدهید. خیلی دور هستید و جزئیات واضح صفحه نمایش های با وضوح بالا مانند 4KTV و 8K را از دست خواهید داد. به همین دلیل است که باید در انتخاب اندازه صفحه نمایش مناسب برای خانه خود هوشمندانه عمل کنید. برای بهترین تجربه تماشای، اندازه تلویزیون سونی مناسب را برای فاصله اتاق خود انتخاب کنید:

بهترین ارتفاع را برای تلویزیون سونی خود انتخاب کنید

شما می خواهید تلویزیون سونی شما در موقعیت مناسبی برای فیلم های کوتاه کارگردان و جلسات حماسی نتفلیکس قرار گیرد. به جای کج شدن به سمت بالا یا پایین، به سطح چشم از مبل خود فکر کنید. در اینجا نحوه انجام آن آمده است:

  1. راحت روی مبل بنشینید و از کسی بخواهید که ارتفاع بین زمین و چشمان شما را اندازه بگیرد.
  2. همان ارتفاع را روی دیوار تلویزیون سونی خود اندازه بگیرید و نقطه را با مداد علامت بزنید.
  3. مرکز تلویزیون سونی خود را با آن نقطه مدادی مطابقت دهید.
این مطلب را از دست ندهید   اصلی ترین مشکلات در تلویزیون سونی

اگر این خیلی کم است – برای مثال، اگر تلویزیون سونی خود را بالای شومینه نصب می کنید – می توانید با انتخاب یک پایه تلویزیون سونی با کج شدن رو به جلو، آن را دور بزنید تا بتوانید آن را به سمت پایین تنظیم کنید.

مکان قرارگیری مناسب تلویزیون
مکان قرارگیری مناسب تلویزیون

نورپردازی خود را مدیریت کنید

هیچ کس از دنبال کردن صابون مورد علاقه در میان دریایی از بازتاب ها لذت نمی برد. اگر اتاق مخصوصاً آفتابی دارید، البته در صورت امکان از قرار دادن تلویزیون سونی خود در مقابل نور مستقیم خورشید خودداری کنید. در غیر، پس روی یک پایه دیواری چرخشی سرمایه گذاری کنید تا بتوانید تلویزیون سونی را حرکت دهید تا از نور خیره کننده جلوگیری کنید.

اگر نور خورشید کمترین نگرانی شماست (چون شما عاشق یک جلسه فیلم ماراتن در اتاقی تاریک هستید) ممکن است متوجه شده باشید که چشمان شما شروع به آب انداختن یا خشکی می کند یا حتی گاهی اوقات ممکن است سردرد تنشی داشته باشید. این به این دلیل است که چشمان خود را به طور مداوم بین تاریکی اتاق و صفحه تلویزیون سونی خود تنظیم می کنید.

اجتناب از این فشار آسان است. یک لامپ با رنگ خنثی را پشت تلویزیون سونی قرار دهید تا چیزی به نام “نور سوگیری” ایجاد شود که سطح نور محیط را در اتاق افزایش می دهد بدون اینکه تصویر تلویزیون سونی بدتر به نظر برسد.

نکته: نور بایاس رنگی را انتخاب نکنید زیرا آن رنگ را از تصویر تلویزیون سونی شما خالی می کند.

تاکنون به تفاوت‌های تلویزیون‌های دیجیتال و اچ دی فکر کرده‌اید؟ اگر پاسختان به این سوال منفی است، پیشنهاد می‌کنیم مقاله « تفاوت بین تلویزیون سونی دیجیتال و HDTV » را حتماً یکبار مطالعه کنید.

این مطلب را از دست ندهید   راهنمای تبدیل گوشی به کنترل تلویزیون سونی

مزایای استفاده از نورپردازی بایاس در مکان قرارگیری مناسب تلویزیون

نورپردازی بایاس همچنین با تابش خیره کننده لامپ های کف قرار گرفته در پشت شما، مانند چراغ های مطالعه، میز یا سقف مقابله می کند. اگر موقعیت بدی داشته باشند، می‌توانند کنتراست تلویزیون سونی شما را کاهش دهند و درخشندگی و تصویری مبهم ایجاد کنند.

نورپردازی بایاس با بازتاب های مشکل در تلویزیون سونی های منحنی نیز کار می کند. تلویزیون سونی های منحنی گاهی اوقات می توانند انعکاس ها را کشیده و منحرف کنند و در مقایسه با تلویزیون سونی های صفحه تخت برجسته تر شوند.

برای دریافت هرگونه مشاوره در زمینه عیب‌یابی یا تعمیر انواع تلویزیون هوشمند sony کافیست با کارشناسان ما در ارتباط باشید. در مقاله‌های بعدی همراه ما باشید.

0/5 (0 نقد و بررسی)
اندازه گیری صفحه تلویزیون

نحوه اندازه گیری صفحه تلویزیون سونی

اندازه گیری صفحه تلویزیون. به یک تلویزیون سونی جدید برای اتاق نشیمن یا اتاق خواب خود توجه کرده اید؟ بدون دانستن اینکه باید به چه …

ادامه مطلب
ایجاد خطای نداشتن سیگنال تلویزیون

علت ایجاد خطای نداشتن سیگنال تلویزیون سونی

ایجاد خطای نداشتن سیگنال تلویزیون. آیا از اینکه تلویزیون سونی شما همچنان پیام‌های «بدون سیگنال» را نشان می‌دهد ناامید هستید؟ اگر بله، پس ممکن است …

ادامه مطلب
دلایل کم نور موضعی در تلویزیون

دلایل کم نور موضعی در تلویزیون سونی

دلایل کم نور موضعی در تلویزیون . هنگام انتخاب یک تلویزیون سونی جدید، مشخصات بسیار زیادی وجود دارد که باید در نظر بگیرید – اندازه …

ادامه مطلب
تفاوت بین تلویزیون سونی دیجیتال و HDTV

تفاوت بین تلویزیون سونی دیجیتال و HDTV

تفاوت بین تلویزیون سونی دیجیتال و HDTV . اجرای پخش DTV (تلویزیون سونی دیجیتال) و HDTV (تلویزیون سونی با وضوح بالا) در سال 2009 در …

ادامه مطلب
روشن نشدن تلویزیون سونی

اقدامات مهم برای تعمیر روشن نشدن تلویزیون سونی

روشن نشدن تلویزیون سونی. آیا به تازگی متوجه شده اید که تلویزیون سونی شما روشن نمی شود؟ درست مانند هر دستگاه الکترونیکی دیگری، تلویزیون سونی …

ادامه مطلب