نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

اتصال ساندبار به تلویزیون سونی با استفاده از بلوتوث

اتصال ساندبار به تلویزیون. ساندبار هنگام لذت بردن از سرگرمی در تلویزیون سونی، تجربه شنیداری شما را غنی می کنند. یکی از راه هایی که می توان آنها را در صورت لزوم وصل کرد، بلوتوث است. در برخی مدل‌ها، می‌توانید ساندبار خود را با استفاده از قابلیتی به نام SoundConnect به تلویزیون سونی متصل کنید. اگر سال مدل ساندبار و تلویزیون سونی شما مطابقت ندارند، ممکن است لازم باشد مراحل این راهنما را ترکیب و مطابقت دهید.

توجه: عملکرد TV SoundConnect (SoundShare) توسط برخی از تلویزیون سونی های سامسونگ که از سال 2015 و قبل از آن عرضه شده اند پشتیبانی می شود.

اتصال ساندبار به تلویزیون

قبل از استفاده از دستگاه های صوتی بلوتوث

توصیه می کنیم به جای استفاده از بلوتوث از اتصال سیمی استفاده کنید. برای بهترین کیفیت و عملکرد صدا، ساندبار خود را با یک خروجی صوتی دیجیتال (اپتیکال) یا یک کابل HDMI (ARC) وصل کنید. HDMI بهتر است اگر تنها دستگاه خارجی متصل به تلویزیون سونی شما ساندبار شما باشد. در غیر این صورت، بسته به تنظیمات شما، معمولاً خروجی صوتی دیجیتال گزینه بهتری است.

با این حال، اگر ترجیح می دهید با استفاده از بلوتوث متصل شوید، لطفاً موارد زیر را در نظر داشته باشید:

  1. ممکن است خطاهای همگام سازی لب رخ دهد.
  2. هر بار فقط می توانید یک تلویزیون سونی بلوتوث را به ساندبار جفت کنید.
  3. تلویزیون سونی و دستگاه بلوتوث بسته به فاصله بین آنها ممکن است قطع شود.
  4. نمی‌توانید از دستگاه‌های بلوتوث و ویژگی Wi-Fi Speaker Surround Setup (همچنین Surround نامیده می‌شود) یا TV SoundConnect به طور همزمان استفاده کنید.
  5. دستگاه های الکترونیکی ممکن است باعث تداخل رادیویی و مشکلات دیگر شوند. دستگاه هایی که امواج الکترومغناطیسی تولید می کنند باید از ساندبار دور نگه داشته شوند، مانند مایکروویو، دستگاه های LAN بی سیم، تجهیزات پزشکی و غیره.
  6. یک دستگاه بلوتوث ممکن است زمزمه کند یا خراب شود:
  • هنگامی که بخشی از بدن شما با دستگاه بلوتوث یا تلویزیون سونی در تماس است.
  • وقتی موانعی بین تلویزیون سونی و دستگاه‌های بلوتوث وجود دارد، مانند دیوار، گوشه یا پارتیشن اداری.
  1. نو ساندبار ار صوتی ممکن است در شرایط زیر جستجو یا اتصال بلوتوث را به درستی انجام ندهد:
  • اگر میدان الکتریکی قوی در اطراف ساندبار وجود داشته باشد.
  • اگر چندین دستگاه بلوتوث به طور همزمان با ساندبار جفت شوند.
  • اگر دستگاه بلوتوث خاموش است یا خراب است.
این مطلب را از دست ندهید   بررسی علت سیاه شدن صفحه نمایشگر تلویزیون

تلویزیون سونی و ساندبار 2020 تا 2018 مدل های Q

برای جفت کردن ساندبار 2020 با تلویزیون سونی سامسونگ 2020 با استفاده از بلوتوث:

  • اگر کنترل از راه دور ساندبار را در دست دارید، دکمه بلوتوث PAIR روی کنترل از راه دور را فشار دهید تا وارد حالت BT PAIRING شوید.
  • اگر کنترل از راه دور ندارید، دکمه Source را در پنل بالایی فشار دهید و سپس BT را انتخاب کنید. پس از چند ثانیه، اگر دستگاه بلوتوثی از قبل به ساندبار وصل نشده باشد، پانل BT READY را نشان می دهد. وقتی BT READY ظاهر شد، دکمه منبع را برای بیش از 5 ثانیه فشار دهید و نگه دارید تا BT PAIRING نمایش داده شود.
  • هنگامی که BT PAIRING در ساندبار نمایش داده شد، در تلویزیون سونی خود به صفحه اصلی بروید. تنظیمات و سپس صدا را انتخاب کنید. خروجی صدا و سپس لیست بلندگوهای بلوتوث را انتخاب کنید. ساندبار خود را از لیست انتخاب کنید.
  • وقتی تلویزیون سونی ساندبار نزدیک را تشخیص داد، پیام Need Pairing یا Paired در لیست دستگاه بلوتوث تلویزیون سونی ظاهر می شود. برای اتصال تلویزیون سونی به ساندبار ، پیام را انتخاب کرده و سپس اتصال برقرار کنید. وقتی تلویزیون سونی وصل شد، [نام تلویزیون سونی] → BT در صفحه جلویی ساندبار ظاهر می شود.

تلویزیون سونی و ساندبار 2017 و 2016 مدل های M

برای جفت کردن ساندبار 2017 با تلویزیون سونی سامسونگ 2017 با استفاده از بلوتوث:

  • دکمه Source را در پانل سمت راست یا روی کنترل از راه دور فشار دهید و سپس BT را انتخاب کنید.
  • اگر ساندبار قبلاً از طریق بلوتوث وصل نشده باشد، صفحه نمایش به BT PAIRING تغییر می کند. اگر BT READY ظاهر شد، دکمه منبع را در پانل سمت راست ساندبار یا روی کنترل از راه دور فشار دهید و بیش از 5 ثانیه نگه دارید تا BT PAIRING نمایش داده شود.
  • در تلویزیون سونی خود به صفحه اصلی بروید، تنظیمات را انتخاب کنید، صدا را انتخاب کنید، خروجی صدا را انتخاب کنید و سپس لیست بلندگوهای بلوتوث را انتخاب کنید. ساندبار خود را از لیست انتخاب کنید.
  • وقتی تلویزیون سونی ساندبار نزدیک را تشخیص داد، پیام Need Pairing یا Paired در لیست دستگاه بلوتوث تلویزیون سونی ظاهر می شود. برای اتصال تلویزیون سونی به ساندبار ، پیام را انتخاب کرده و سپس اتصال برقرار کنید. وقتی تلویزیون سونی وصل شد، [نام تلویزیون سونی] → BT در صفحه جلویی ساندبار ظاهر می شود.
این مطلب را از دست ندهید   بهتر کردن تصویر تلویزیون سونی برای بازی

تلویزیون سونی و ساندبار 2015 مدل های J با استفاده از SoundConnect

برای جفت کردن ساندبار 2015 با تلویزیون سونی سامسونگ 2015 با استفاده از SoundConnect:

  • تلویزیون سونی و نوار صدا را روشن کنید، منوی تلویزیون سونی را باز کنید، به تنظیمات بلندگو در تب صدا بروید و منوی افزودن دستگاه جدید را روی روشن تنظیم کنید.
  • برای انتخاب حالت تلویزیون سونی، دکمه Source را در پانل بالای ساندبار یا دکمه SOURCE را در کنترل از راه دور فشار دهید.
  • در تلویزیون سونی، پیامی مبنی بر فعال کردن عملکرد TV SoundConnect ظاهر می شود. برای پایان اتصال تلویزیون سونی و ساندبار ، <بله> را با استفاده از کنترل از راه دور تلویزیون سونی انتخاب کنید.

پیشنهاد مطالعه: فیلم گرفتن از صفحه نمایش لپ تاپ

0/5 (0 نقد و بررسی)
اندازه گیری صفحه تلویزیون

نحوه اندازه گیری صفحه تلویزیون سونی

اندازه گیری صفحه تلویزیون. به یک تلویزیون سونی جدید برای اتاق نشیمن یا اتاق خواب خود توجه کرده اید؟ بدون دانستن اینکه باید به چه …

ادامه مطلب
ایجاد خطای نداشتن سیگنال تلویزیون

علت ایجاد خطای نداشتن سیگنال تلویزیون سونی

ایجاد خطای نداشتن سیگنال تلویزیون. آیا از اینکه تلویزیون سونی شما همچنان پیام‌های «بدون سیگنال» را نشان می‌دهد ناامید هستید؟ اگر بله، پس ممکن است …

ادامه مطلب
دلایل کم نور موضعی در تلویزیون

دلایل کم نور موضعی در تلویزیون سونی

دلایل کم نور موضعی در تلویزیون . هنگام انتخاب یک تلویزیون سونی جدید، مشخصات بسیار زیادی وجود دارد که باید در نظر بگیرید – اندازه …

ادامه مطلب
تفاوت بین تلویزیون سونی دیجیتال و HDTV

تفاوت بین تلویزیون سونی دیجیتال و HDTV

تفاوت بین تلویزیون سونی دیجیتال و HDTV . اجرای پخش DTV (تلویزیون سونی دیجیتال) و HDTV (تلویزیون سونی با وضوح بالا) در سال 2009 در …

ادامه مطلب
روشن نشدن تلویزیون سونی

اقدامات مهم برای تعمیر روشن نشدن تلویزیون سونی

روشن نشدن تلویزیون سونی. آیا به تازگی متوجه شده اید که تلویزیون سونی شما روشن نمی شود؟ درست مانند هر دستگاه الکترونیکی دیگری، تلویزیون سونی …

ادامه مطلب