نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نکاتی برای افزایش طول عمر تلویزیون سونی

برای افزایش طول عمر تلویزیون چه نکاتی باید رعایت کنید؟ تلویزیون سونی به یکی از محبوب ترین لوازم خانگی و اعتیاد مردم در سراسر جهان تبدیل شده است. این ابزار انبوه مهم سرگرمی، اخبار، تبلیغات و بسیاری موارد دیگر است. از زمان اختراع تلویزیون سونی های هوشمند، آنها به اینترنت و بسیاری از ویژگی های پخش جریانی مانند Netflix، Hotstar و غیره مجهز شده اند.

در طول سال ها، انواع زیادی از تلویزیون سونی ها مانند تلویزیون سونی های پلاسما، تلویزیون سونی های LCD و تلویزیون سونی های LED اختراع شدند. تلویزیون سونی‌های ال‌ای‌دی به دلیل ماندگاری طولانی‌مدت و صرفه‌جویی در مصرف انرژی، به انتخاب ارجح تبدیل شده‌اند. تلویزیون سونی‌های هوشمند برای تماشاگران پرخاشگر چیزی کمتر از یک گنج نیستند.

افزایش طول عمر تلویزیون
افزایش طول عمر تلویزیون

عمر دستگاه و تلویزیون سونی شما

چه تلویزیون سونی پلاسما، ال سی دی، ال ای دی یا OLED جدید بخرید، احتمالاً می توانید انتظار داشته باشید که تلویزیون سونی از خود فناوری دوام بیشتری داشته باشد. عمر متوسط ​​یک تلویزیون سونی 10 سال است، حتی اگر آن را همیشه روشن بگذارید.

زمانی که مبلغ هنگفتی را برای تلویزیون سونی هوشمند خرج می کنید، طبیعی است که بخواهید آن را برای مدت طولانی دوام بیاورد و در طول عمرش عملکرد خوبی داشته باشد. تلویزیون سونی های ال ای دی روشن ترین و زیباترین تصاویر را ارائه می دهند و سرمایه گذاری پرهزینه ای هستند که هیچ کس نمی خواهد ظرف چند سال آن را جایگزین کند.

در صورت خرابی تلویزیون سونی، می توانید از تیم خدمات تعمیر تلویزیون سونی OneDios برای تعمیر آن استفاده کنید.

بسیاری از ما تلویزیون سونی های خود را بدیهی می دانیم. نگهداری از تلویزیون سونی نه تنها شما را از تعمیرات گران قیمت لحظه آخری نجات می دهد، بلکه به افزایش عمر تلویزیون سونی شما نیز کمک می کند. و به یاد داشته باشید، پیشگیری بهتر از درمان است. خوب، در اینجا چند راه وجود دارد که می توانید طول عمر تلویزیون سونی هوشمند خود را افزایش دهید.

چگونه صفحه نمایش تلویزیونمان را اندازه‌گیری کنیم؟ این سوال ذهن بسیاری از کاربران را درگیر کرده است، از این رو در مقاله « نحوه اندازه‌گیری صفحه تلویزیون سونی » به این موضوع به طور کامل پرداخته‌ایم.

این مطلب را از دست ندهید   نحوه اتصال دوربین مدار بسته به تلویزیون سونی

از تهویه مناسب اطمینان حاصل کنید

گرمای بیش از حد دلیل مهمی است که چرا تلویزیون سونی ها عمر طولانی ندارند. هنگام نصب، مراقب باشید که فضای کافی بین دیوار و تلویزیون سونی وجود داشته باشد. همچنین، تلویزیون سونی باید در فضای باز قرار گیرد تا خود به خود خنک شود و طول عمر تلویزیون سونی شما را افزایش دهد.

از وجود جریان هوای کافی در داخل اتاق اطمینان حاصل کنید. یک اتاق بسته می تواند گرما را افزایش دهد و مشکلاتی را ایجاد کند که بر عملکرد و طول عمر تلویزیون سونی تأثیر می گذارد. اگر با مشکلی مواجه هستید یا تلویزیون سونی همچنان گرم می شود، برنامه OneDios را دانلود کنید و همین امروز درخواست دهید. این یک فروشگاه یک مرحله ای برای تمام مسائل و سوالات مرتبط با تلویزیون سونی شما است.

 افزایش طول عمر تلویزیون
افزایش طول عمر تلویزیون

وقتی از تلویزیون سونی استفاده نمی کنید، تلویزیون سونی را خاموش کنید

تلویزیون سونی های هوشمند می توانند برای مدت طولانی تری بدون نیاز به تعویض منظم روشن بمانند. با این حال، اگر تلویزیون سونی خود را به طور مرتب خاموش کنید، باعث صرفه جویی در مصرف برق و افزایش طول عمر آن می شود. اجزای تلویزیون سونی های هوشمند مانند مادربرد، خازن ها و سایر قسمت هایی که گرم می شوند، مدتی برای استراحت و خنک شدن خواهند داشت. بهتر است وقتی تلویزیون سونی خود را تماشا نمی کنید همیشه آن را خاموش کنید.

استفاده نامحدود بیش از حد یا غیر ضروری می تواند باعث سوختن، گرم شدن بیش از حد و کاهش طول عمر آن در دراز مدت شود. تلویزیون سونی‌ها معمولاً با ضمانت 1 تا 2 ساله سازنده ارائه می‌شوند، اما در مواردی که تلویزیون سونی دائماً روشن است، پس از پایان گارانتی سازنده، به زودی باید تعمیر شود. اگر مشتاقانه منتظر خرید یک برنامه ضمانت تمدید شده برای تلویزیون سونی LED یا تلویزیون سونی ال سی دی خود هستید، برنامه OneDios را دانلود کنید و همین امروز درخواست دهید.

این مطلب را از دست ندهید   نمای کلی و چشم انداز تلویزیون Ultra HD

روشنایی تلویزیون سونی را تنظیم کنید

حفظ روشنایی تلویزیون سونی شما در حداکثر می تواند به طول عمر آن آسیب برساند. روشنایی بالا به سرعت تلویزیون سونی را گرم می کند، که می تواند در دراز مدت روی صفحه تأثیر بگذارد. به یاد داشته باشید، هنگامی که تصویر شروع به کم‌نور شدن می‌کند، کیفیت تصویر تحت تأثیر قرار می‌گیرد تا زمانی که در نهایت غیرقابل تماشا شود. صفحه نمایش های تلویزیون سونی با تنظیماتی طراحی شده اند که می توانند در اتاق های بسیار روشن و تاریک و هر چیزی بین آن ها کار کنند.

شما باید روشنایی بیشتر را به خاطر بسپارید، برق بیشتری مصرف می کند. سطح روشنایی بالا می تواند روی چشمان شما تأثیر بگذارد، بنابراین بهتر است آن را در سطح معقولی نگه دارید. برای هرگونه سوال در مورد سطوح روشنایی، با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 افزایش طول عمر تلویزیون
افزایش طول عمر تلویزیون

از یک تنظیم کننده ولتاژ استفاده کنید.

نوسانات ولتاژ می تواند به تلویزیون سونی شما آسیب برساند و به آن آسیب جدی وارد کند و بر طول عمر تلویزیون سونی هوشمند شما تأثیر بگذارد. معمولاً در طول طوفان، قطع برق یا آب و هوای بد، ولتاژ نوسان می کند و افزایش ولتاژ ممکن است در هر زمانی اتفاق بیفتد. حتی نوسانات جزئی در شبکه برق می تواند باعث آسیب قابل توجهی به وسایل الکترونیکی شود که مستقیماً به پریزها وصل شده اند.

بنابراین، بهتر است از یک تنظیم کننده ولتاژ برای مدیریت موثر چنین نوساناتی استفاده کنید. اگر متأسفانه تلویزیون سونی شما در اثر نوسانات ناگهانی آسیب دید یا روشن نشد، برنامه OneDios را دانلود کنید و با یک متخصص خدمات تلویزیون سونی تماس بگیرید.

تنظیمات کنتراست را تنظیم کنید

تنظیمات کنتراست تفاوت بین رنگ های تیره و روشن نمایشگر را کنترل می کند. کیفیت تصویر واضح تلویزیون سونی های هوشمند عمدتا به دلیل کنتراست رنگ بالا است که در نهایت باعث کاهش طول عمر تلویزیون سونی شما می شود. وقتی کنتراست بالا باشد، انرژی بیشتری مصرف خواهد شد. سطح کنتراست را تنظیم کنید تا یک تجربه بصری خوب و مصرف انرژی کم داشته باشید.

این مطلب را از دست ندهید   استفاده از تلویزیون سونی به عنوان مانیتور کامپیوتر

تلویزیون سونی و محیط اطراف آن را تمیز نگه دارید.

بدون گرد و غبار نگه داشتن تلویزیون سونی هوشمند می تواند آن را از گرمای بیش از حد محافظت کند. گرد و غبار می تواند روی صفحه بنشیند و روی دید تأثیر بگذارد. هرگز از محلول‌های خشن برای تمیز کردن استفاده نکنید زیرا می‌توانند برای همیشه به صفحه‌نمایش آسیب بزنند و تعویض پنل تلویزیون سونی تقریباً نصف قیمت تلویزیون سونی شما هزینه دارد. برای جلوگیری از خط و خش از یک پارچه میکروفیبر برای گردگیری و تمیز کردن تلویزیون سونی خود استفاده کنید.

 افزایش طول عمر تلویزیون
افزایش طول عمر تلویزیون

یک محیط گرد و غباری این شانس را دارد که اتصال کوتاه ایجاد کند که باعث آسیب غیرقابل جبران به صفحه تلویزیون سونی شود. بنابراین، همیشه تلویزیون سونی را در محیطی عاری از گرد و غبار و تمیز نگه دارید. همچنین می تواند به داخل تلویزیون سونی شما نفوذ کند و باعث کندی آن شود و به اجزای داخلی آسیب برساند. اگر برای تمیز کردن تلویزیون سونی خود از داخل راحت نیستید، برنامه OneDios را دانلود کنید و با یک متخصص خدمات تلویزیون سونی تماس بگیرید.

ما اغلب کارهای ضروری مانند خاموش کردن تلویزیون سونی یا تمیز نگه داشتن آن را فراموش می کنیم یا از انجام آن اجتناب می کنیم. امیدواریم نکات ذکر شده در بالا به شما کمک کند از تلویزیون سونی خود محافظت کنید و برای مدت طولانی تری کارآمد کار کنید. نگهداری مناسب و سرویس به موقع برای صرفه جویی در هزینه های تعمیر، تعویض قطعات و افزایش طول عمر تلویزیون سونی ضروری است.

برای دریافت هرگونه مشاوره در زمینه عیب یابی و تعمیر تلویزیون های هوشمند سونی، کافیست با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

0/5 (0 نقد و بررسی)
اندازه گیری صفحه تلویزیون

نحوه اندازه گیری صفحه تلویزیون سونی

اندازه گیری صفحه تلویزیون. به یک تلویزیون سونی جدید برای اتاق نشیمن یا اتاق خواب خود توجه کرده اید؟ بدون دانستن اینکه باید به چه …

ادامه مطلب
ایجاد خطای نداشتن سیگنال تلویزیون

علت ایجاد خطای نداشتن سیگنال تلویزیون سونی

ایجاد خطای نداشتن سیگنال تلویزیون. آیا از اینکه تلویزیون سونی شما همچنان پیام‌های «بدون سیگنال» را نشان می‌دهد ناامید هستید؟ اگر بله، پس ممکن است …

ادامه مطلب
دلایل کم نور موضعی در تلویزیون

دلایل کم نور موضعی در تلویزیون سونی

دلایل کم نور موضعی در تلویزیون . هنگام انتخاب یک تلویزیون سونی جدید، مشخصات بسیار زیادی وجود دارد که باید در نظر بگیرید – اندازه …

ادامه مطلب
تفاوت بین تلویزیون سونی دیجیتال و HDTV

تفاوت بین تلویزیون سونی دیجیتال و HDTV

تفاوت بین تلویزیون سونی دیجیتال و HDTV . اجرای پخش DTV (تلویزیون سونی دیجیتال) و HDTV (تلویزیون سونی با وضوح بالا) در سال 2009 در …

ادامه مطلب
روشن نشدن تلویزیون سونی

اقدامات مهم برای تعمیر روشن نشدن تلویزیون سونی

روشن نشدن تلویزیون سونی. آیا به تازگی متوجه شده اید که تلویزیون سونی شما روشن نمی شود؟ درست مانند هر دستگاه الکترونیکی دیگری، تلویزیون سونی …

ادامه مطلب