نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نحوه ضبط تلویزیون سونی مدل OLED KD65AF8

ضبط تلویزیون سونی. چه کسی نمایش مورد علاقه ای ندارد که در دنیا از دست بدهد؟ یا سریال جدیدی که دوست دارد ببیند اما فقط در طول برنامه کاریتان پخش می شود؟ برا همین تماشای برنامه را از دست می دهید. با تلویزیونsony  به راحتی می توانید برنامه ی موردعلاقه ی خود را ضبط نمایید.

امروزه می توانید با تلویزیون خود مستقیماً از طریق یک ضبط کننده دیجیتال یا یک استیک USB ضبط کنید. حتی یک سرویس “بازپخش” وجود دارد که می توانید برنامه های خود را بدون ذخیره کردن آنها تماشا کنید. بنابراین در اینجا نحوه ضبط بر روی تلویزیون SONY TV OLED KD65AF8 OLED آورده شده است. در این مقاله توضیح خواهیم داد.

ضبط تلویزیون سونی

یک ضبط دیجیتال متصل به تلویزیون SONY OLED KD65AF8

یک ضبط کننده دیجیتال در واقع می تواند چندین دستگاه باشد که به تلویزیون SONY OLED KD65AF8 OLED شما متصل شده است. این همان نسل اصلی VCR است. ممکن است یک رسیور تلویزیون یا یک رمزگشای ماهواره ای باشد که به یک هارد دیسک متصل است.

برای ضبط، به سادگی کنترل از راه دور رسیور را بردارید و دکمه “ضبط” که با دایره قرمز نشان داده شده است را فشار دهید. سپس برنامه ضبط می شود، کافی است مراحل روی تلویزیون SONY OLED KD65AF8 OLED خود را دنبال کنید تا محدوده زمان ضبط را با استفاده از دکمه های جهت و دکمه “OK” تنظیم کنید.

همچنین می توانید به منوی رسیور خود بروید و “ضبط برنامه” را انتخاب کنید. شما می توانید برنامه زمانی را برای ثبت نام انتخاب کنید و کانال دیگری را در همان زمان در تلویزیون SONY OLED KD65AF8 OLED خود تماشا کنید!

این مطلب را از دست ندهید   تبدیل تلویزیون سونی به تلویزیون سونی هوشمند

USB متصل به تلویزیون SONY OLED KD65AF8

برای ضبط با تلویزیون SONY تلویزیون OLED KD65AF8 تلویزیون OLED با کلید USB، باید بررسی کنید که مجهز به درگاه USB باشد و عملکرد PVR را داشته باشد. در غیر این صورت، می توانید برای آگاهی از نحوه ضبط بر روی تلویزیون OLED KD65AF8 تلویزیون SONY به پاراگراف های بالا و پایین مراجعه کنید.

 برای ضبط برنامه خود، به سادگی عملکرد PVR را انتخاب کنید. با این حال، پخش برنامه‌های ذخیره‌شده در درایو فلش USB فقط در تلویزیون OLED KD65AF8 تلویزیون SONY شما کار می‌کند تا از استفاده متقلبانه جلوگیری شود.

استفاده از سرویس بازپخش SONY OLED KD65AF8

در نهایت، اگر یک جعبه ارائه دهنده تلویزیون و اینترنت دارید، به سرویس «بازپخش» دسترسی دارید.  این سرویس امکان دسترسی به تمامی فیلم ها، برنامه ها، سریال ها و بازی های تمامی کانال های تلویزیون SONY OLED KD65AF8 OLED شما را به مدت یک تا سه هفته پس از انتشار می دهد.

برای دسترسی به آن، باید از طریق تلویزیون SONY OLED KD65AF8 OLED به منوی جعبه تلویزیون خود بروید. بسته به ارائه دهنده، با استفاده از دکمه های جهت و دکمه «OK»، «تلویزیون من» یا «خدمات من» را انتخاب کنید. و “Replay” را انتخاب کنید. در نهایت کانال مورد نظر خود و همچنین برنامه مورد نظر خود را انتخاب کنید.

نتیجه گیری ضبط در تلویزیون SONY OLED KD65AF8

ما با هم دیدیم که چگونه در تلویزیون SONY OLED KD65AF8 تلویزیون OLED ضبط کنیم. چه به دلیل کمبود زمان باشد، چه به دلیل علاقه زیاد به تعداد زیادی برنامه در حال اجرا همزمان، ضبط بر روی تلویزیون SONY تلویزیون OLED KD65AF8 تلویزیون OLED شما می تواند برای استفاده روزمره مفید باشد.

این مطلب را از دست ندهید   رزولوشن تلویزیون های جدید کدامند

می‌توانید با استفاده از رمزگشاهای تلویزیون SONY تلویزیون OLED KD65AF8 خود، با استفاده از کلید USB با جدیدترین تلویزیون‌ها ضبط کنید، یا از سرویس «بازپخش» برای تماشای تعداد زیادی برنامه بدون استفاده از فضا در دستگاه‌های ذخیره‌سازی خود استفاده کنید. اگر با مشکلی مواجه شدید، دریغ نکنید از دوستانی که این فناوری را می‌شناسند یا یک متخصص کمک بخواهید.

شاید این مقاله را دوست داشته باشید: نحوه اتصال دوربین مدار بسته به تلویزیون سونی

0/5 (0 نقد و بررسی)
اندازه گیری صفحه تلویزیون

نحوه اندازه گیری صفحه تلویزیون سونی

اندازه گیری صفحه تلویزیون. به یک تلویزیون سونی جدید برای اتاق نشیمن یا اتاق خواب خود توجه کرده اید؟ بدون دانستن اینکه باید به چه …

ادامه مطلب
ایجاد خطای نداشتن سیگنال تلویزیون

علت ایجاد خطای نداشتن سیگنال تلویزیون سونی

ایجاد خطای نداشتن سیگنال تلویزیون. آیا از اینکه تلویزیون سونی شما همچنان پیام‌های «بدون سیگنال» را نشان می‌دهد ناامید هستید؟ اگر بله، پس ممکن است …

ادامه مطلب
دلایل کم نور موضعی در تلویزیون

دلایل کم نور موضعی در تلویزیون سونی

دلایل کم نور موضعی در تلویزیون . هنگام انتخاب یک تلویزیون سونی جدید، مشخصات بسیار زیادی وجود دارد که باید در نظر بگیرید – اندازه …

ادامه مطلب
تفاوت بین تلویزیون سونی دیجیتال و HDTV

تفاوت بین تلویزیون سونی دیجیتال و HDTV

تفاوت بین تلویزیون سونی دیجیتال و HDTV . اجرای پخش DTV (تلویزیون سونی دیجیتال) و HDTV (تلویزیون سونی با وضوح بالا) در سال 2009 در …

ادامه مطلب
روشن نشدن تلویزیون سونی

اقدامات مهم برای تعمیر روشن نشدن تلویزیون سونی

روشن نشدن تلویزیون سونی. آیا به تازگی متوجه شده اید که تلویزیون سونی شما روشن نمی شود؟ درست مانند هر دستگاه الکترونیکی دیگری، تلویزیون سونی …

ادامه مطلب