نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

تبدیل تلویزیون سونی به تلویزیون سونی هوشمند

تلویزیون سونی هوشمند . شما می توانید بدون صرف هزینه زیاد، تلویزیون سونی را به روش های مختلف به تلویزیون سونی هوشمند تبدیل کنید. تقریباً هر تلویزیون سونیی که امروزه فروخته می شود هوشمند است. اتصال اینترنت دارد و می تواند موسیقی و فیلم را از دیزنی+ هاتستار، نتفلیکس، پرایم ویدیو، اسپاتیفای و یوتیوب پخش کند. اما برای تبدیل تلویزیون سونی به تلویزیون سونی هوشمند چه راه های وجود دارد؟ مقاله را مطالعه نمایید.

تلویزیون سونی هوشمند

راه های تبدیل تلویزیون سونی به تلویزیون سونی هوشمند

می‌توانید تلویزیون سونی را به روش‌های مختلفی به تلویزیون سونی هوشمند تبدیل کنید، بهترین آنها خرید یک پخش کننده رسانه هوشمند (که به عنوان دستگاه پخش هم شناخته می‌شود) و اتصال آن به کانکتور HDMI تلویزیون سونی است. پخش کننده های رسانه هوشمند در اندازه ها و سبک های مختلف (و سیستم عامل های هوشمند) عرضه می شوند.

در نتیجه، باید یک پخش کننده رسانه انتخاب کنید که با سایر دستگاه های خانه شما مانند تلفن هوشمند، اسپیکر هوشمند، تبلت، رایانه و وسایل خانه هوشمند به خوبی کار کند. زیرا همه چیز به نحوه ارتباط گجت ها و تلویزیون سونی هوشمند شما با یکدیگر بستگی دارد.

بنابراین، قبل از انتخاب یک پخش کننده رسانه برای تلویزیون سونی فعلی خود، حتما موارد زیر را بررسی کنید:

  • چه سیستم عاملی روی گوشی هوشمند و تبلت شما نصب شده است؟
  • آیا می خواهید بازی های ویدیویی را در تلویزیون سونی خود انجام دهید؟
  • بلندگوهای هوشمند و دستگاه های خانه هوشمند شما از کدام اکوسیستم استفاده می کنند؟
  • آیا کامپیوتر یا لپ تاپ قدیمی دارید که دیگر از آن استفاده نمی کنید؟
این مطلب را از دست ندهید   زمان تعویض لامپ تلویزیون سونی Wega

یک پخش کننده رسانه اندروید اضافه کنید، یا می توانید برای تبدیل تلویزیون سونی به تلویزیون سونی هوشمند به دنبال Chromecast نیز بگردید.

اگر شما و خانواده‌تان معمولاً از تلفن‌های هوشمند و تبلت‌های اندرویدی استفاده می‌کنید، Chromecast یا پخش‌کننده رسانه هوشمند مبتنی بر Android TV گزینه ایده‌آلی است. این دستگاه‌ها با Google Case ارائه می‌شوند که می‌توانند به سرعت موسیقی و فیلم‌های مورد علاقه‌تان را به‌صورت محلی یا از طریق برنامه‌های پخش صدا و ویدیو مانند Netflix، Prime Video، Spotify، YouTube و غیره پخش کنند.

دستگاه تبدیل کننده تلویزیون سونی معمولی به تلویزیون سونی هوشمند

Xiaomi Mi TV Stick، Realme 4K Smart TV Stick، Nokia Media Streamer و MarQ by Flipkart Turbostream محصولات مبتنی بر Android TV هستند. این دستگاه‌ها کل سیستم‌عامل Android TV را اجرا می‌کنند و دارای یک کنترل از راه دور هستند، بنابراین لازم نیست برای مدیریت پخش و حجم ویدیو به تلفن هوشمند یا تبلت خود وابسته باشید.

آنها همچنین دارای برنامه های پخش موسیقی و ویدیو بومی هستند. آنها همچنین با تلفن های اندرویدی، تبلت ها، ساعت های هوشمند و بلندگوهای هوشمند مجهز به Google Home سازگار هستند. آنها همچنین با Google Assistant ارائه می‌شوند که می‌توانید از آن برای دریافت پاسخ سؤالات خود، جستجوی اطلاعات در اینترنت و استفاده از دستگاه‌های خانه هوشمند با کنترل از راه دور استفاده کنید.

Fire TV Stick برای تبدیل تلویزیون سونی به تلویزیون سونی هوشمند

اگر تبلت یا گوشی هوشمند اندرویدی دارید و بقیه وسایل خانه هوشمند شما با الکسا سازگار هستند، Amazon Fire TV راه حلی است که می توانید انجام دهید. Fire TV Stick و Fire TV Stick 4K سه دستگاه مختلف Fire TV موجود در هند هستند. این بهترین روش برای تبدیل تلویزیون سونی به تلویزیون سونی هوشمند است.

این مطلب را از دست ندهید   نقد و بررسی تلویزیون سونی X750H

اگر تلویزیون سونی 1080p دارید Fire TV Stick Lite، اگر تلویزیون سونی 4K دارید Fire TV Stick Lite و Fire TV Stick 4K را انتخاب کنید. این دستگاه ها دارای Apple TV+، Disney+ Hotstar، Prime Video، Netflix، YouTube و تمامی برنامه های اصلی پخش موسیقی و ویدیو هستند. آنها همچنین با الکسا و یک کنترل از راه دور ارائه می شوند. برای کار با دستگاه‌های خانه هوشمند سازگار و دریافت پاسخ‌ها و اطلاعات از اینترنت استفاده می‌شود.

کنسول های بازی برای تبدیل تلویزیون سونی به تلویزیون سونی هوشمند

می‌توانید از Xbox یا PlayStation برای تبدیل تلویزیون سونی به تلویزیون سونی هوشمند استفاده کنید زیرا این کنسول‌های بازی به برنامه‌هایی مانند Disney+ Hotstar، Prime Video، Netflix و YouTube دسترسی دارند. آنها همچنین دارای ظرفیت ذخیره‌سازی زیادی هستند، بنابراین می‌توانید فایل‌های صوتی و تصویری واقعی را به جای پخش از طریق اینترنت در دستگاه ذخیره کنید. با این حال، آنها مجموعه ای از معایب خود را دارند.

کنترلرهایی که با ایکس باکس و پلی استیشن وارد می شوند کار کردن با چالش برانگیز هستند. شما باید یک کنترل از راه دور چند رسانه ای برای آنها با هزینه اضافی خریداری کنید. یکی دیگر از ویژگی های این کنسول های بازی این است که با دستگاه های خانه هوشمند شما کار نمی کنند یا پخش از تلویزیون سونی شما را نمی پذیرند. برای بهترین عملکرد می توانید از بهترین مبدل تلویزیون سونی معمولی به تلویزیون سونی هوشمند استفاده کنید.

تمام کنسول های بازی Xbox و PlayStation اخیر ممکن است برای پخش جریانی تلویزیون سونی نیز استفاده شوند. بدون تلویزیون سونی هوشمند اختصاصی، می‌توانید Amazon Prime Video، Netflix، Hulu، Disney+، HBO Max، YouTube، Apple TV+ و موارد دیگر را در مدل‌های Xbox و PlayStation متعددی پخش کنید.

این مطلب را از دست ندهید   اصلیترین علت چشمک زدن چراغ باتری لپ تاپ

Xbox One، Xbox Series S و Xbox Series X همگی گزینه های عالی تلویزیون سونی هوشمند هستند. بسیاری از کانال های استریم در Xbox 360 قابل دسترسی هستند. با این حال، اکنون که سیستم قدیمی تر است، برنامه های کمتری دانلود می شود تا به شما کمک کند هر تلویزیون سونیی را به تلویزیون سونی هوشمند تبدیل کنید. PS5، PS4، و PS3 همگی قادر به پخش و پشتیبانی از محبوب ترین سرویس های استریم هستند.

پیشنهاد مطالعه: بررسی تلویزیون سونی X80J

0/5 (0 نقد و بررسی)
ایجاد خطای نداشتن سیگنال تلویزیون

علت ایجاد خطای نداشتن سیگنال تلویزیون سونی

ایجاد خطای نداشتن سیگنال تلویزیون. آیا از اینکه تلویزیون سونی شما همچنان پیام‌های «بدون سیگنال» را نشان می‌دهد ناامید هستید؟ اگر بله، پس ممکن است …

ادامه مطلب
دلایل کم نور موضعی در تلویزیون

دلایل کم نور موضعی در تلویزیون سونی

دلایل کم نور موضعی در تلویزیون . هنگام انتخاب یک تلویزیون سونی جدید، مشخصات بسیار زیادی وجود دارد که باید در نظر بگیرید – اندازه …

ادامه مطلب
تفاوت بین تلویزیون سونی دیجیتال و HDTV

تفاوت بین تلویزیون سونی دیجیتال و HDTV

تفاوت بین تلویزیون سونی دیجیتال و HDTV . اجرای پخش DTV (تلویزیون سونی دیجیتال) و HDTV (تلویزیون سونی با وضوح بالا) در سال 2009 در …

ادامه مطلب
روشن نشدن تلویزیون سونی

اقدامات مهم برای تعمیر روشن نشدن تلویزیون سونی

روشن نشدن تلویزیون سونی. آیا به تازگی متوجه شده اید که تلویزیون سونی شما روشن نمی شود؟ درست مانند هر دستگاه الکترونیکی دیگری، تلویزیون سونی …

ادامه مطلب
افزایش طول عمر تلویزیون

نکاتی برای افزایش طول عمر تلویزیون سونی

برای افزایش طول عمر تلویزیون چه نکاتی باید رعایت کنید؟ تلویزیون سونی به یکی از محبوب ترین لوازم خانگی و اعتیاد مردم در سراسر جهان …

ادامه مطلب