نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

تلویزیون سونی سری XBR Z8H

ساختار تلویزیون سونی سری XBR Z8H

در جهان امروز وجود تلویزیون ها را می توان در ادارات، منازل، بخش های درمانی و … به وضوح مشاهده کرد. این وسیله ی مهم علاوه بر جنبه ی تفریحی می تواند در مکان های دیگر نیز مورد استفاده قرار گیرد. از این رو کیفیت تصویری و غیره می تواند بسیار مهم باشد. یکی از شرکت های مهم و بزرگ که در زمینه ی ساخت تلویزیون بسیار موفق و محبوب بوده است شرکت سونی می باشد. این شرکت توانسته علاوه بر زیبایی کیفیت مناسب تصویری و … را نیز ارائه دهد. یکی از مدل های این تلویزیون، مدل XBR Z8H می باشد. در ادامه در رابطه با اطلاعات تلویزیون سونی سری XBR Z8H اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می دهیم.

صفحه نمایش بیشتر جزئیات بیشتر 8K زیبایی بیشتر

پردازنده قدرتمند این تلویزیون ، بدون توجه به آنچه در حال تماشای آن هستید ، عمق و جزئیات دقیق این تلویزیون 8K را نشان می دهد. مشکی های عمیق تر و چراغ های روشن تر را در صفحه تلویزیون کامل Array LED با کمبود محلی مشاهده کنید.

صفحه نمایش مطالب بیشتر 8K

پردازنده قدرتمند ما ، بدون اجازه به مشاهده حال حاضر در بینش ، می توانید با دیدن این تلویزیون 8K را نشان دهید. مشکی های عمیق تر و چراغی های روشن تر را در صفحه تلویزیون کامل آرایه LED را با کمبود این مطلب مشاهده کنید.

صفحه بزرگ نمایشگر

این تلویزیون 8K LED با طراحی حداکثر یک پنل بزرگ و صفحه نازک ، تجربه 8K صفحه نمایش بزرگ را به خانه می آورد.

وضوح فوق العاده

هر نوع محتوا را می توان به وضوح 8K با ویژگی های منحصر به فرد Sony تجربه کرد. پردازنده تصویر ما X1 Ultimate ، دو برابر سریعتر از X1 Extreme ، دقیقاً داده ها را برای قدرت دادن به تصاویر K8 با چهار برابر وضوح 4K برای صحنه های غنی از عمق ، بافت و جزئیات ، آنالیز و پردازش می کند. حتی تصاویر فیلمبرداری شده در 4K و 2K با استفاده از یک پایگاه داده 8K منحصر به فرد توسط K1 X-Reality PRO458 از 8k بزرگتر می شوند. وضوح هر موضوع سپس توسط Super Resolution مبتنی بر شیء بهینه می شود تا بافت های دنیای واقعی را تولید کند.

این مطلب را از دست ندهید   بررسی تلویزیون OLED سونی XR-55A90J

به تضاد واقعی ایمان داشته باشید

ایجاد روشنایی در پنل 8K به دلیل پایین بودن میزان انتقال آن می تواند مشکل باشد. این تلویزیون 8K دقیقاً تعادل نور را در صفحه نمایش تعادل می بخشد تا صحنه ها پر از تضاد نفس گیر باشد. با داشتن مناطقی از LED که به طور مستقل روشن هستند ، Full Array LED با ایجاد تاریک تر و تاریک تر شدن مناطق کم نور ، تضاد واقع بینانه تری را ایجاد می کند. کنتراست بیشتر توسط88k X تمایل Dynamic Range PRO6 ، که باعث تنظیم میزان روشنایی قله های بالاتر در تابش خیره کننده و سیاهان عمیق تر در سایه می شود ، افزایش یافته است.

واقعی تر شدن رنگ و کنتراست

با استفاده از مبدل HDR مبتنی بر شیء ، رنگ در اشیاء مجزا بر روی صفحه نمایش تجزیه و تحلیل می شود و کنتراست تنظیم می شود ، بر خلاف اکثر تلویزیون ها که کنتراست فقط در طول یک منحنی کنتراست سیاه و سفید تنظیم می شود. از آنجا که اشیاء به صورت جداگانه از بین می روند ، این تلویزیون می تواند در عمق ، بافت ها و تصاویر واقع بینانه تر تولید کند.

طیف وسیع تر و دقیق تری از رنگ ها را بازتولید می کند

با گسترش طیف رنگ ، TRILUMINOS با استفاده از پردازنده های X1 ما نسبت به یک تلویزیون معمولی رنگ های بیشتری را تولید می کند. این داده ها را در هر تصویر تجزیه و تحلیل و پردازش می کند تا رنگ ها را حتی طبیعی تر و دقیق تر جلوه دهند تا تصاویر از زندگی واقعی نزدیک تر از همیشه شوند.

این مطلب را از دست ندهید   تلویزیون سونی سری XBR X950H

ایجاد صحنه های پر سرعت و روشن و واضح

به نظر می رسد در بعضی از صفحه نمایش ها صحنه های ورزشی و اکشن سریع با کمال نابودی روبرو می شوند. آخرین فناوری X-Motion Clarity everything همه چیز را صاف ، روشن و شفاف نگه می دارد. هر “چشمک” به صورت جداگانه کنترل می شود و مدت زمان آن بهینه می شود ، در حالی که روشنایی در صورت لزوم افزایش می یابد ، بنابراین شما چیزی را از دست نخواهید داد.

صدا را از جای مناسب صحنه بشنوید

صدا در تلویزیون های معمولی با بلندگو که در زیر صفحه قرار دارد اغلب از همگام سازی با تصویر خارج است. Acoustic Multi-Audio Our ما شامل یک صدای قاب ارتعاش ، بلندگو است که صدا را قادر می سازد تا عمل را برای یک تجربه واقعاً همهجانبه دنبال کند. آمپرهای مستقل به طور جداگانه کنترل می شوند تا دقیقاً موقعیت صوتی این بلندگو را در مناطق با صدای بلند کنترل کنند ، فشار صدا و پایداری را برای واقع گرایی بیشتر تقویت کنند.

محور صدای نفس گیر

از BRAVIA خود به عنوان بلندگو مرکز استفاده کنید و گفتگوی ، آوازها و سازها را با وضوح استثنایی بشنوید. به سادگی سیستم سینمای خانگی خود را وصل کنید تا یک تجربه همهجانبه سینمایی را تجربه کنید.

صدا با Dolby Atmos® در اطراف شما جریان می یابد

با صدا احاطه کنید که انگار در صحنه هستید. با Dolby Atmos ، صدا از بالا و همچنین از طرفین به گوش می رسد ، بنابراین می توانید اشیاء را که با رئالیسم بیشتری در حال حرکت هستند به سمت بالا برای یک تجربه واقعاً چند بعدی بشنوید.

این مطلب را از دست ندهید   تلویزیون سونی سری XBR Z8H

از صدای چند بعدی با صدای S-Force Front Surround لذت ببرید

صدایی را که می خواهید از یک بلندگو چند محور جداگانه بشنوید. با ارتقاء ورودی ها ، S-Force Front Surround تقریباً یک سیستم بلندگو چند محور را در تلویزیون خود تولید می کند تا بتوانید از هیجان صدای همه جانبه تر لذت ببرید.

تلویزیون سونی سری XBR X950G

روشنایی برای اتاق شما

در تلویزیون های معمولی ، روشنایی بدون در نظر گرفتن نور در یک اتاق یکسان باقی می ماند و در نتیجه عکس هایی که خیلی تیره یا روشن هستند ، می شوند. این تلویزیون 8K1 شامل یک سنسور نور تعبیه شده است که روشنایی تصویر را در شرایط اتاق بهینه می کند ، باعث افزایش روشنایی در اتاق های نور و کاهش آن در اتاق های تاریک می شود ، بنابراین شما نمای کاملی را به دست می آورید.

صدا متناسب با محیط شما

تجربه صدا بسته به محیط اتاق شما می تواند تغییر کند. به عنوان مثال پرده ها در حالی که اشیاء جلوی تلویزیون صدا را جذب می کنند می توانند در عبور صدا مانع شوند و کیفیت آنچه را می شنوید به خطر بیاندازد. این تلویزیون اشیاء را ردیابی کرده و صدایی را که در اتاق شما تقویت شده و بهینه شده است ، تولید می کند.

 

0/5 (0 نقد و بررسی)
تفاوت بین تلویزیون سونی دیجیتال و HDTV

تفاوت بین تلویزیون سونی دیجیتال و HDTV

تفاوت بین تلویزیون سونی دیجیتال و HDTV . اجرای پخش DTV (تلویزیون سونی دیجیتال) و HDTV (تلویزیون سونی با وضوح بالا) در سال 2009 در …

ادامه مطلب
روشن نشدن تلویزیون سونی

اقدامات مهم برای تعمیر روشن نشدن تلویزیون سونی

روشن نشدن تلویزیون سونی. آیا به تازگی متوجه شده اید که تلویزیون سونی شما روشن نمی شود؟ درست مانند هر دستگاه الکترونیکی دیگری، تلویزیون سونی …

ادامه مطلب
افزایش طول عمر تلویزیون

نکاتی برای افزایش طول عمر تلویزیون سونی

برای افزایش طول عمر تلویزیون چه نکاتی باید رعایت کنید؟ تلویزیون سونی به یکی از محبوب ترین لوازم خانگی و اعتیاد مردم در سراسر جهان …

ادامه مطلب
اندازه گیری صفحه تلویزیون

نحوه اندازه گیری صفحه تلویزیون سونی

اندازه گیری صفحه تلویزیون چگونه انجام می‌شود؟به یک تلویزیون سونی جدید برای اتاق نشیمن یا اتاق خواب خود توجه کرده اید؟ بدون دانستن اینکه باید …

ادامه مطلب
اضافه کردن و مدیریت برنامه در تلویزیون

نحوه اضافه کردن و مدیریت برنامه در تلویزیون سونی

اضافه کردن و مدیریت برنامه در تلویزیون چگونه انجام می‌شود؟ تلویزیون سونی‌های هوشمند دستگاه‌های متصل به اینترنت هستند که به شما امکان می‌دهند بدون اتصال …

ادامه مطلب