نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نکات قبل از آپدیت تلویزیون

نکات مهم پیش از آپدیت تلویزیون sony

قبل از انجام هرگونه اقدامی برای بروزرسانی یا آپدیت کردن تلویزیون سونی، حتما باید به چند نکته توجه داشته و آنها را رعایت کنید. اول این که دستورالعمل‌های آپدیت را با دقت دنبال کرده و تمام مراحل را به صورت کامل اجرا نمایید. رعایت نکردن جزئیات دستورالعمل های موجود، ممکن است تلویزیون را دچار مشکلات جدی نماید. به هیچ عنوان تلویزیون را تا پایان فرایند آپدیت، خاموش نکنید.

برای آپدیت تلویزیون سونی، به جز موارد ذکر شده در دستورالعمل‌ها، هیچ دکمه‌ای را فشار ندهید. قبل از شروع به روزرسانی سیستم عامل، هرگونه عمل ضبطی را متوقف کنید. در نهایت این که برای بروز رسانی تلویزیون سونی خود، حتما از ریموت کنترل اصلی آن استفاده کنید. با رعایت این نکات، می توانید مطمئن باشید که روند آپدیت درست انجام شده و ایراد و نقصی در تلویزیون ایجاد نمی شود.

آپدیت تلویزیون سونی به روش آنلاین

یکی از روش های بروز رسانی تلویزیون سونی ، روش آنلاین است. در این روش شما می توانید فرایند آپدیت را با استفاده از اینترنت انجام دهید. برای این منظور باید به ترتیب زیر عمل کنید:

1- دکمه HOME را در ریموت کنترل تلویزیون تان فشار دهید.

2- وارد منوی تنظیمات شده و پس از پیدا کردن گزینه Help ، روی آن کلیک کنید.

3- در این منو به سمت پایین حرکت کنید تا گزینه مربوط به بروز رسانی نرم افزار تلویزیون مورد نظرتان را پیدا کنید.

4- وارد گزینه آپدیت تلویزیون سونی شده و با استفاده از توابع موجود، مطمئن شوید که بروز رسانی جدیدی برای تلویزیون ارائه شده است یا نه. همچنین می توانید تنظیمات دانلود خودکار بروز رسانی را فعال کنید.

این مطلب را از دست ندهید   راه اندازی ریموت کنترل تلویزیون سونی

5- پس از طی این مراحل تلویزیون شما اقدام به بررسی برای بروزرسانی جدید خواهد کرد و در صورتی که بروز رسانی جدیدی موجود باشد، به صورت خودکار آن را دانلود و نصب می کند.

6- در نهایت می توانید برای آپدیت تلویزیون سونی خود به صورت خودکار از طریق مسیر Home / help / system software update / automatic software download اقدام کنید.

آپدیت آفلاین سیستم عامل تلویزیون سونی

ممکن است به هر دلیلی نتوانید از روش آنلاین برای بروز رسانی تلویزیون خود استفاده کنید. برای آپدیت تلویزیون سونی به روش آفلاین، می توانید به ترتیب زیر عمل کنید:

1- اول باید آخرین فایل ‌های سیستم عامل را برای مدل تلویزیون سونی خود از وب سایت سونی دانلود و ذخیره کنید.

2- فایل ZIP بارگیری شده را با استفاده از نرم افزار Zip یا هر نرم افزار دیگری از حالت فشرده خارج کنید.

3- در مرحله سوم آپدیت آفلاین سیستم عامل تلویزیون سونی، یک درایو USB به کامپیوتر یا لپ تاپ خود وصل و پوشه به‌روزرسانی را در آن کپی کنید.

4- پس از اتصال درایو USB به پورت  USB، تلویزیون به طور خودکار فایل‌های سیستم عامل را شناسایی کرده و به ‌روزر سانی سیستم عامل را آغاز می کند. توجه داشته باشید که این فرایند حدودا 5 دقیقه زمان می برد.

5- اگر خطایی در روند آپدیت تلویزیون sony پیش آمد، مطمئن شوید که دستگاه یو اس بی سالم است و بعد مجددا عملیات بروز رسانی را انجام دهید.

6- دکمه POWER را فشار داده و تلویزیون را خاموش و روشن کنید.

این مطلب را از دست ندهید   ساختار تلویزیون سونی سری X750H

7- مراحل نصب را تکرار کنید.

آپدیت تلویزیون سونی

البته برای انجام این کار باید دستورالعمل اختصاصی سونی را به صورت کامل مطالعه کنید. تنها در صورت موافقت با قوانین سونی می توانید مراحل بروز رسانی تلویزیون سونی خود را به صورت کامل انجام دهید. در غیر این صورت به هیچ وجه نمی توانید تلویزیون مورد نظرتان را بروز رسانی کرده و از قابلیت های متنوع آن بهره مند شوید. در ادامه شما را با مراحل و روش های آپدیت تلویزیون سونی آشنا خواهیم کرد.

0/5 (0 نقد و بررسی)
اندازه گیری صفحه تلویزیون

نحوه اندازه گیری صفحه تلویزیون سونی

اندازه گیری صفحه تلویزیون. به یک تلویزیون سونی جدید برای اتاق نشیمن یا اتاق خواب خود توجه کرده اید؟ بدون دانستن اینکه باید به چه …

ادامه مطلب
ایجاد خطای نداشتن سیگنال تلویزیون

علت ایجاد خطای نداشتن سیگنال تلویزیون سونی

ایجاد خطای نداشتن سیگنال تلویزیون. آیا از اینکه تلویزیون سونی شما همچنان پیام‌های «بدون سیگنال» را نشان می‌دهد ناامید هستید؟ اگر بله، پس ممکن است …

ادامه مطلب
دلایل کم نور موضعی در تلویزیون

دلایل کم نور موضعی در تلویزیون سونی

دلایل کم نور موضعی در تلویزیون . هنگام انتخاب یک تلویزیون سونی جدید، مشخصات بسیار زیادی وجود دارد که باید در نظر بگیرید – اندازه …

ادامه مطلب
تفاوت بین تلویزیون سونی دیجیتال و HDTV

تفاوت بین تلویزیون سونی دیجیتال و HDTV

تفاوت بین تلویزیون سونی دیجیتال و HDTV . اجرای پخش DTV (تلویزیون سونی دیجیتال) و HDTV (تلویزیون سونی با وضوح بالا) در سال 2009 در …

ادامه مطلب
روشن نشدن تلویزیون سونی

اقدامات مهم برای تعمیر روشن نشدن تلویزیون سونی

روشن نشدن تلویزیون سونی. آیا به تازگی متوجه شده اید که تلویزیون سونی شما روشن نمی شود؟ درست مانند هر دستگاه الکترونیکی دیگری، تلویزیون سونی …

ادامه مطلب