دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

Netflix در تلویزیون هوشمند

Netflix در تلویزیون هوشمند

Netflix در تلویزیون هوشمند Sony

تلویزیون هوشمند سونی شما Netflix را پخش نمی کند؟ بسیاری از مردم نه فقط برای تماشای تلویزیون ، بلکه از طریق تماشای اینترنت ، تماشای یوتیوب یا حتی نمایش ها و فیلم های تلویزیونی مورد علاقه خود در برنامه های پخش مانند Netflix از تلویزیون های هوشمند خود استفاده می کنند. اما گاهی اوقات ، برنامه Netflix مطابق آنچه در تلویزیون های هوشمند سونی در نظر گرفته شده عمل نمی کند. رایج ترین مشکلی که کاربران از آن گزارش می دهند عدم توانایی در باز کردن برنامه است. خوشبختانه به دلیل اینکه تلویزیون های هوشمند سونی از سیستم عامل اندرویدی استفاده می کنند ، چند راه حل وجود دارد که می توانید برای حل مسئله تلاش کنید.

چگونه می توانم Netflix را برای کار در تلویزیون سونی خود تهیه کنم؟

  1. مراحل عیب یابی عمومی

بررسی کنید که آیا اتصال اینترنتی شما به درستی کار می کند یا خیر. اگر به یک شبکه بی سیم وصل هستید ، سعی کنید روتر خود را مجدداً راه اندازی کنید.

اطمینان حاصل کنید که تلویزیون هوشمند سونی شما آخرین بروزرسانی سیستم عامل را نصب کرده است.

بررسی کنید که آیا برنامه های دیگر ، ترجیحاً سرویس های جریان ، خوب کار می کنند.

برنامه Netflix را به روز کنید. علاوه بر این ، می توانید سعی کنید بارگیری مجدد Netflix را نیز انجام دهید.

  1. خطای Netflix )-100)

اگر نمی توانید به Netflix در تلویزیون هوشمند Sony خود دسترسی داشته باشید اما می توانید برنامه ها و خدمات دیگری را باز کنید ، آسانترین راه حل ، راه اندازی مجدد تلویزیون است. برای انجام این کار ، دکمه پاور را برای حدود 6 ثانیه یا تا زمان شروع مجدد کامل تلویزیون ، نگه دارید. پس از راه اندازی مجدد دستگاه ، Netflix باید به درستی کار کند. این روش برای بسیاری از دارندگان تلویزیون هوشمند کار کرده است ، بنابراین حتما آن را امتحان کنید ، زیرا ممکن است بدون هیچ زحمتی مشکل شما را برطرف کند. یکی دیگر از مشکلات تایید شده ، نگه داشتن دکمه Home روی ریموت شماست و یک سوئیچ کار باید ظاهر شود. از آنجا ، می توانید Netflix را انتخاب کنید ، دکمه پایین و سپس OK را برای بستن برنامه انتخاب کنید. Netflix را دوباره راه اندازی کنید و اکنون باید بدون هیچ مشکلی کار کند.

  1. خطای Netflix )-111)

وقتی این خطا را دریافت کردید ، بسته به نسخه Netflix ، یک دکمه RESET یا OK را مشاهده می کنید. اگر دکمه RESET دارید ، روی آن کلیک کنید و مشکل باید حل شود. اگر دکمه OK دارید ، مراحل بعدی برای تنظیم مجدد برنامه را دنبال کنید.

  • دکمه صفحه اصلی را بر روی کنترل از راه دور خود فشار دهید.
  • به تنظیمات> برنامه ها> برنامه های سیستم بروید.
  • NETFLIX و سپس Force stop NETFLIX را انتخاب کنید.
  • پس از آن ، داده های برنامه و حافظه نهان برنامه را با انتخاب Clear data و Clear cache پاک کنید.
  • تنظیم مجدد تلویزیون خود را تنظیم کنید.
  • پس از راه اندازی مجدد تلویزیون ، به فروشگاه Google Play بروید و برنامه Netflix را به روز کنید.
  • پس از اتمام بروزرسانی ، با اعتبار خود به Netflix وارد شوید و برنامه باید به درستی کار کند.
این مطلب را از دست ندهید   تلویزیون سونی سریXBR A8H  

4- خطای Netflix در دسترس نیست

دکمه صفحه اصلی را بر روی کنترل از راه دور خود فشار دهید.

اکنون به تنظیمات> تنظیمات سیستم بروید.

راه اندازی و سپس شبکه را انتخاب کنید.

Refresh Content Internet را انتخاب کنید.

بعد از انجام چرخه قدرت ، برنامه باید به درستی کار کند.

عدم امکان پخش فیلم های Netflix در تلویزیون هوشمند Sony شما یک مشکل بسیار آزار دهنده است ، اما دنبال کردن راه حل های ارائه شده در این مقاله به شما در حل مسئله کمک می کند. ساده ترین راه حل ها راه اندازی مجدد تلویزیون یا پاک کردن برنامه Netflix و سپس دوباره راه اندازی آن است ، بنابراین ابتدا آنها را امتحان کنید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × دو =