نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نصب برنامه ها در تلویزیون سونی

نحوه یافتن و نصب برنامه ها در تلویزیون سونی

درست مانند تلفن هوشمند ، تلویزیون هوشمند شما تجربه ویژه ای را ارائه می دهد و برنامه هایی است که شما از آن استفاده می کنید. خواه در حال پخش آخرین نمایش ها و فیلم ها ، بازی کردن بازی ها یا جمع آوری اطلاعات در مورد دنیای اطراف شما باشد ، صدها ، حتی هزاران برنامه در دسترس شما هستند که با تلویزیون Android شما کار خواهند کرد.

مراحل نصب برنامه ها در تلویزیون سونی

  1. فروشگاه Google Play را باز کنید.

برای یافتن و نصب برنامه ها برای تلویزیون Android خود ، از فروشگاه برنامه Google Play استفاده خواهید کرد. دقیقاً مانند تلفن خود ، از منوهای پر از برنامه وارد می شوید و از ابزارهایی برای جستجوی و پیدا کردن فقط آنچه می خواهید برخوردار خواهید شد.

  1. شرایط خدمات را بپذیرید.

اگر این اولین بار است که به فروشگاه Google Play وارد می شوید ، باید شرایط خدمات مرتبط با آن را بپذیرید. اینها تفاوت چندانی با شرایط خدمات ارائه شده در سایر دستگاههای هوشمند شما ندارند ، اما می توانید جزئیات موجود در صفحه را قبل از قبول کردن بررسی کنید.

  1. گزینه ها را جستجو کنید.

صفحه اصلی فروشگاه Google Play تعدادی برنامه برجسته و چندین ردیف برنامه برجسته را به دسته های مختلف تقسیم می کند. برنامه های اختصاصی توسط نمادهای کاشی کاری بزرگ ، با آرمهای روشن و گرافیک چشم نواز ارائه می شوند.

  1. برنامه را انتخاب کنید.

برای انتخاب برنامه ، به سادگی با دکمه های جهت دار روی ریموت حرکت کنید و کاشی مورد نظر را برجسته کنید. برای مشاهده جزئیات مربوط به برنامه ، Enter را فشار دهید.

این مطلب را از دست ندهید   مشاهده بهتر با تلویزیون سونی

  1. اطلاعات برنامه را بکشید.

در صفحه ، می توانید اطلاعات مربوط به برنامه را مشاهده کنید ، از جمله توضیحی درباره آنچه که برنامه انجام می دهد. همچنین می توانید جزئیات خدمات و کارکردهای ارائه شده در برنامه را یاد بگیرید ، در صورت خرید هرگونه برنامه در داخل ، یاد بگیرید و از مجموعه عکسهای صفحه ، پیش نمایش برنامه را بدست آورید. همچنین می توانید نظرات مشتری را بخوانید تا بدانید که آیا سایر کاربران برنامه از این تجربه راضی هستند یا خیر.

  1. برنامه را نصب کنید.

پس از تصمیم خود ، می توانید با فشار دادن دکمه نصب ، برنامه را نصب کنید. با بارگیری و نصب برنامه شروع می شود و یک نوار پیشرفت به شما نشان می دهد که تا چه حد در مراحل نصب قرار دارید. اگر به صورت تصادفی به نصب ضربه بزنید ، می توانید قبل از اتمام نصب ، در هر نقطه فسخ کنید.

  1. برنامه جدید خود را باز کنید.

پس از نصب دکمه نصب با یک دکمه باز تعویض می شود که به شما امکان می دهد بدون خروج از فروشگاه App برنامه را باز کنید.

8- برنامه های ناخواسته را حذف کنید.

اگر مایل به حذف برنامه هستید ، چه اکنون و چه بعد ، می توانید این کار را در فروشگاه برنامه Google Play انجام دهید. در صفحه اطلاعات برنامه ، اکنون یک دکمه حذف برای هر برنامه ای که نصب کرده اید ، خواهد بود. حذف یک برنامه به آسانی با فشار دادن حذف است.

سونی را انتخاب کنید. همچنین می توانید مجموعه ای از برنامه های پیشنهادی Sony را با استفاده از Sony Select که در نوار برنامه های ویژه در صفحه اصلی خود مشاهده می کنید ، مرور کنید. مانند فروشگاه کامل برنامه ، این مجموعه برنامه نویسی انتخاب شده در تعدادی دسته ارائه می دهد ، اما این برنامه ها به دلایل مختلفی انتخاب می شوند: برخی به سادگی محبوب هستند ، برخی برای تلویزیون های سونی توصیه می شوند و برخی دیگر به تبلیغ پرداخت می شوند.

این مطلب را از دست ندهید   مشکلات زیرنویس تلویزیون

0/5 (0 نقد و بررسی)
اندازه گیری صفحه تلویزیون

نحوه اندازه گیری صفحه تلویزیون سونی

اندازه گیری صفحه تلویزیون. به یک تلویزیون سونی جدید برای اتاق نشیمن یا اتاق خواب خود توجه کرده اید؟ بدون دانستن اینکه باید به چه …

ادامه مطلب
ایجاد خطای نداشتن سیگنال تلویزیون

علت ایجاد خطای نداشتن سیگنال تلویزیون سونی

ایجاد خطای نداشتن سیگنال تلویزیون. آیا از اینکه تلویزیون سونی شما همچنان پیام‌های «بدون سیگنال» را نشان می‌دهد ناامید هستید؟ اگر بله، پس ممکن است …

ادامه مطلب
دلایل کم نور موضعی در تلویزیون

دلایل کم نور موضعی در تلویزیون سونی

دلایل کم نور موضعی در تلویزیون . هنگام انتخاب یک تلویزیون سونی جدید، مشخصات بسیار زیادی وجود دارد که باید در نظر بگیرید – اندازه …

ادامه مطلب
تفاوت بین تلویزیون سونی دیجیتال و HDTV

تفاوت بین تلویزیون سونی دیجیتال و HDTV

تفاوت بین تلویزیون سونی دیجیتال و HDTV . اجرای پخش DTV (تلویزیون سونی دیجیتال) و HDTV (تلویزیون سونی با وضوح بالا) در سال 2009 در …

ادامه مطلب
روشن نشدن تلویزیون سونی

اقدامات مهم برای تعمیر روشن نشدن تلویزیون سونی

روشن نشدن تلویزیون سونی. آیا به تازگی متوجه شده اید که تلویزیون سونی شما روشن نمی شود؟ درست مانند هر دستگاه الکترونیکی دیگری، تلویزیون سونی …

ادامه مطلب