دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

رفع اخطار NO SIGNAL

رفع اخطار NO SIGNAL

برای رفع اخطار NO SIGNAL چه باید کرد؟

ممکن است روی صفحه نمایشگر خود با اخطار NO SIGNAL مواجه شوید اما دلیل آن و چگونگی رفع آن را به طور کامل ندانید. در این مطلب در رابطه با رفع این مشکل اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می دهیم.

  1. مراحل عیب یابی عمومی

بررسی کنید که آیا تمام اتصالات به درستی کار می کنند یا خیر. اگر آنتن ، کابل یا دستگاه منبع دیگر شما به طور صحیح به تلویزیون هوشمند Sony شما وصل نشده باشد ، این پیام NO SIGNAL را شروع می کند.

اطمینان حاصل کنید که تمام کابل ها به درگاه های مناسب وصل شده اند.

کانال را تغییر داده و منبع یا دستگاه دیگری را امتحان کنید.

تأیید کنید که دستگاه منبع درست کار کرده است.

اطمینان حاصل کنید که هیچ مشکلی در ارائه دهنده کابل خود ندارید.

بررسی کنید که تلویزیون آخرین نسخه بروزرسانی سیستم عامل را نصب کرده است یا خیر. اگر اینطور نیست ، تلویزیون هوشمند سونی خود را به روز کنید.

تنظیم مجدد برق را انجام دهید. اگر نمی دانید چگونه این کار را انجام دهید ، مراحل این مقاله را بررسی کنید.

رفع اخطار NO SIGNAL

  1. از ویژگی برنامه برنامه خودکار استفاده کنید

اطمینان حاصل کنید که تلویزیون شما خاموش است.

کابل های برق را جدا کرده و دوباره آنها را وصل کنید.

روشن کردن تلویزیون هوشمند سونی.

دکمه صفحه اصلی را بر روی کنترل از راه دور خود فشار دهید.

تنظیمات را انتخاب کنید.

اکنون کانالها> تنظیم کانال را انتخاب کنید.

این مطلب را از دست ندهید   اختلالات صوتی تلویزیون

پس از آن ، دو گزینه را خواهید دید: کابل و آنتن. نوع مناسب سیگنال را برای اتصال خود انتخاب کنید.

برنامه خودکار را انتخاب کنید و صبر کنید تا روند به پایان برسد.

لازم به ذکر است کانالهایی که شما دریافت می کنید به منطقه شما بستگی دارد. همچنین ، ویژگی برنامه برنامه بسته به تعداد کانال دریافتی ، می تواند چندین دقیقه طول بکشد.

تلویزیون سونی سری XBR A8G

  1. ورودی را در تلویزیون خود تغییر دهید

اگر تلویزیون شما خوب کار کرده است و ناگهان پیام NO SIGNAL را نشان می دهد ، ممکن است که ورودی را به اشتباه تغییر دهید.

دکمه ورودی را بر روی کنترل از راه دور خود فشار دهید. معمولاً در بالای ریموت قرار دارد ، اما اگر در آنجا نباشد ، دکمه ورودی را از راه دور خود بررسی کنید.

پس از فشار دادن دکمه ورودی ، لیستی با تمام ورودی های موجود ظاهر می شود. مواد فعال باید با یک رنگ برجسته شوند در حالی که مواد غیرفعال باید خاکستری شوند.

بسته به منبع خود ، ورودی مناسب را برای آن منبع (HDMI ، کابل ، آنتن) انتخاب کنید. به خاطر داشته باشید که اگر تلویزیون شما دارای چندین HDMI باشد ، به صورت های مختلف نامگذاری می شوند (HDMI 1 ، HDMI 2 ، HDMI Side). حتما صحیح را انتخاب کنید.

  1. تنظیم مجدد کارخانه را انجام دهید

برای شروع ، دکمه Home را بر روی کنترل از راه دور خود فشار دهید.

اکنون به تنظیمات بروید.

در قسمت ذخیره سازی و بازنشانی گزینه تنظیم مجدد داده های کارخانه را انتخاب کنید.

این مطلب را از دست ندهید   Netflix در تلویزیون هوشمند

همه چیز را پاک کنید.

با انتخاب بله تأیید کنید.

به خاطر داشته باشید که با این کار تمام اطلاعات ، برنامه های بارگیری شده ، اطلاعات ذخیره شده و تنظیمات شما حذف می شود. به عنوان آخرین گزینه از آن استفاده کنید.

گاهی اوقات ، اگر از اسپلیتر سیگنال استفاده می کنید ، سیگنال ضعیف است.

در این حالت ، یک اتصال مستقیم را امتحان کنید تا ببینید آیا این کار می کند. اگر اتصال مستقیم کار کند ، دستگاه تقسیم کننده سیگنال اشکال دارد و شما باید تلویزیون هوشمند سونی خود را همیشه بر روی یک اتصال مستقیم نگه دارید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + ده =