نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

کاربرد دکمه در ریموت کنترل تلویزیون

کاربرد دکمه های مختلف در ریموت کنترل تلویزیون سونی

کاربرد دکمه در ریموت کنترل تلویزیون بعد از خرید و نصب تلویزیون سونی ممکن است در رابطه با نحوه ی استفاده از ریمورت کنترل تلویزیون سونی اطلاعات کافی را نداشته باشید. نگران نباشید استفاده از ریمورت کنترل تلویزیون سونی بسیار آسان و راحت بوده که با رعایت نکاتی که در ادامه مورد بحث قرار می گیرد، آموزش لازم در این زمینه را به شما می دهیم.

  • دکمه ی DISPLAY

این دکمه برای نمایش اطلاعاتی درباره کانال، برنامه و ورودی ها تعبیه شده است که با فشار دادن آن می توانید این اطلاعات را مشاهده نمایید. نکته ی دیگر این است که این اطلاعات بعد از چند ثانیه خارج می شود اما می توانید برای خروج نیز دوباره دکمه ی DISPLAY را فشار دهید. برای خاموش کردن اطلاعات ((info نیز می توانید به قسمت منو menu رفته و این تنظیمات را OFF یا خاموش نمایید.

در قسمت نمایش اطلاعات نیز می توانید به راحتی زمان های نمایش برنامه ها (برنامه هایی که قرار است طی 24 ساعت آینده نمایش داده شود) و یا زمان باقی مانده ی برنامه ای که در حال تماشای آن هستید را مشاهده کنید.

  • CC

این دکمه برای نشان دادن اطلاعات و عناوین تصاویر به کار می رود.

  • POWER

از این دکمه در ریموت کنترل تلویزیون سونی به منظور روشن و خاموش کردن ON/OFF دستگاه استفاده می کنند.

  • BRAVIA Sync

این قسمت خود شامل چند دکمه به صورت مجزا است که از این دکمه هنگام متصل کردن تجهیزات و وسایل به تلویزیون سونی استفاده می شود (به طور کلی برای مدریت HDMI از این دکمه استفاده می کنند.

این مطلب را از دست ندهید   تلویزیون سونی سری XBR X950G

 با فشار دادن این دکمه می توانید برنامه ای که در حال پخش است را با سرعت به عقب برگردانید.

 این دکمه اجزای اجرای برنامه را می دهد و یا برنامه را با سرعتی نرمال پخش می نماید.

در صورت فشار دادن این دکمه پخش برنامه ی را متوقف می نماید.

 با فشار دادن این دکمه می توانید برنامه ای که در حال پخش است را با سرعت به جلو برگردانید.

SYNC MENU

با فشار دادن این دکمه دستگاه هایی که سازگار با براویا منتخب فعلی (BRAVIA Sync ) است، نمایش می دهد.

STOP

با فشار دادن این دکمه برنامه ی در حال پخش متوقف می شود.

THEATER

با فشا ردادن این دکمه می توانید حالت تئاتر را فعال یا غیر فعال کنید.

  • علاقه مندی ها ( FAVORITES )

این دکمه کانال های مورد علاقه شما را در خود جای می دهد که با فشار دادن آن می توانید کانال را در لیست مورد علاقه ها قرار دهید و برای خروج زا این بخش می بایست بار دیگر این دکمه را فشار دهید.

  • INPUT

بعد از فشار دادن این دکمه می توانید لیستی از ورودی های خارجی و حالت های تلویزیون سونی خود را مشاهده فرمایید. از دیگر عملکرد آن جا به جایی بین ورودی هاست..

  • بازگشت یا RETURN

 از این دکمه برای به طور کلی برای خروج استفاده می کنند. این خروج ممکن است از صفحه ی فعلی باشد و یا بازشگت به صفحه ی قبلی را انجام دهد.

  • MENU

با فشار دادن این دکمه می توانید تمام تنظیمات تلویزیون  و عملکرد آن ها را به آسانی مشاهده نمایید و در صورت لزوم اقدام به تغییر تنظیمات کنید.

  • 0-9, ENT, و SELECT

این قسمت برای تغییر کانال تعبیه شده است و بسته به تعداد کانال هایی که در تلویزیون سونی دارید می توانید از این دکمه ها استفاده نمایید. (دکمه های 0 تا9) همچنین اگر بخواهید کانال ها را با سرعت عوض کنید از دکمه ی ENT استفاده نمایید.

این مطلب را از دست ندهید   رفع اخطار NO SIGNAL

3

VOL +/-

برای کاهش و افزایش صدا و در کل تنظیم صدا به دلخواه شما از این دکمه استفاده  می کنند.

CH +/-

همچین برای عوض کردن کانال ها نیز می توانید با فشار دادن این دکمه کانال مورد نظر را پیدا نمایید.

MUTING

از این دکمه برای بی صدا کردن تلویزیون سونی استفاده می کنند. همچنین اگر مایل به بازگشت صدا هستید می توانید با فشار داد دوباره ی این دکمه و یا استفاده از دکمه VOL + ، دوباره صدای تلویزیون را وصل نمایید.

0/5 (0 نقد و بررسی)
اندازه گیری صفحه تلویزیون

نحوه اندازه گیری صفحه تلویزیون سونی

اندازه گیری صفحه تلویزیون. به یک تلویزیون سونی جدید برای اتاق نشیمن یا اتاق خواب خود توجه کرده اید؟ بدون دانستن اینکه باید به چه …

ادامه مطلب
ایجاد خطای نداشتن سیگنال تلویزیون

علت ایجاد خطای نداشتن سیگنال تلویزیون سونی

ایجاد خطای نداشتن سیگنال تلویزیون. آیا از اینکه تلویزیون سونی شما همچنان پیام‌های «بدون سیگنال» را نشان می‌دهد ناامید هستید؟ اگر بله، پس ممکن است …

ادامه مطلب
دلایل کم نور موضعی در تلویزیون

دلایل کم نور موضعی در تلویزیون سونی

دلایل کم نور موضعی در تلویزیون . هنگام انتخاب یک تلویزیون سونی جدید، مشخصات بسیار زیادی وجود دارد که باید در نظر بگیرید – اندازه …

ادامه مطلب
تفاوت بین تلویزیون سونی دیجیتال و HDTV

تفاوت بین تلویزیون سونی دیجیتال و HDTV

تفاوت بین تلویزیون سونی دیجیتال و HDTV . اجرای پخش DTV (تلویزیون سونی دیجیتال) و HDTV (تلویزیون سونی با وضوح بالا) در سال 2009 در …

ادامه مطلب
روشن نشدن تلویزیون سونی

اقدامات مهم برای تعمیر روشن نشدن تلویزیون سونی

روشن نشدن تلویزیون سونی. آیا به تازگی متوجه شده اید که تلویزیون سونی شما روشن نمی شود؟ درست مانند هر دستگاه الکترونیکی دیگری، تلویزیون سونی …

ادامه مطلب