نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

چگونه متوجه می شوید که تلویزیون سونی دچار خرابی شده است؟

صفحه تلویزیون سونی شما در حال خاموش شدن یا محو شدن است. تلویزیون سونی روشن است، اما تصویر درست به نظر نمی رسد. یک طرف صفحه نمایش محو شده است. یک “تست تصویر” شما را از طریق یک پرسشنامه روی صفحه راهنمایی می کند تا به شما کمک کند تعیین کنید آیا مشکل منبع (ورودی، کانال یا سیگنال) است یا سخت افزار تلویزیون سونی.

علائم خاموش شدن تلویزیون سونی شما چیست؟

پیکسل های مرده، اعوجاج رنگ، میله ها و خطوط و صفحه نمایش مبهم برخی از علائمی هستند که نشان می دهد تلویزیون سونی شما نیاز به تعمیر دارد. اگر تلویزیون سونی خود را مشاهده کردید، باید به تعمیر یا ارتقاء آن فکر کنید.

لوله تصویر تلویزیون سونی کجاست؟

یک صفحه تلویزیون سونی معمولی در داخل یک صفحه شیشه ای کمی خمیده قرار دارد که انتهای عریض یا صفحه یک CRT قیفی شکل بسیار تخلیه شده را می بندد. لوله های تصویری از نظر اندازه بسیار متفاوت هستند و معمولاً به صورت مورب در سطح لوله اندازه گیری می شوند.

چگونه لوله عکس را از تلویزیون سونی قدیمی جدا کنید؟

ساده‌ترین و مطمئن‌ترین روش برای ایمن‌سازی لوله، شناسایی نوک شیشه‌ای مهر و موم شده کوچک در پشت لوله است (ممکن است توسط کانکتور الکتریکی پوشانده شود) و سپس یک سوراخ کوچک روی آن بریزید و سپس آن را جدا کنید. با استفاده از یک انبردست.

چرا تلویزیون سونی من یخ می زند و پیکسل می شود؟

پیکسیشن و انجماد عمومی زمانی اتفاق می‌افتد که در سیگنال تلویزیون سونی اختلال ایجاد شود یا سیگنال به طور کلی ضعیف باشد. اتصالات خود را بررسی کنید: منتظر بمانید تا سیگنال اولیه شود. مطمئن شوید که همه کابل‌های متصل به ست‌اپ باکس و تلویزیون سونی شما ایمن هستند.

این مطلب را از دست ندهید   تعمیر برد تی کان تلویزیون

جهت استفاده از خدمات سونی وارد لینک زیر شوید:

تعمیرات تلویزیون سونی

آیا تلویزیون سونی های جدید دارای لوله تصویر هستند؟

پاسخ: خیر. مدارهای مجتمع قبل از پایان قرن بیستم جایگزین فناوری لوله خلاء شدند. صفحات CRT (لوله اشعه کاتدی) خود نوع خاصی از لوله خلاء بودند و تا دهه اول قرن بیست و یکم باقی ماندند و صفحه نمایش تخت داشتند. اما صفحه تخت مدرن از چنین چیزی استفاده نمی کند.

آیا تلویزیون سونی ال ای دی قابل تعمیر است؟

اگر پنل تلویزیون سونی شما هنوز یک تکه است، یعنی آجری از صفحه رد نشده است، احتمال زیادی وجود دارد که بتوان آن را تعمیر کرد! بسیاری از مشکلات رایج مانند برق، صدا، HDMI را می توان برطرف کرد.

تعمیر تلویزیون سونی بهتر است یا خرید نو؟

اگر هزینه تعمیر به طور قابل توجهی ارزان تر از هزینه خرید تلویزیون سونی جدید باشد، ارزش آن را دارد که تلویزیون سونی خود را تعمیر کنید. گران‌ترین تعمیر تلویزیون سونی صفحه‌تخت معمولاً صفحه‌نمایش ترک خورده است – این تعمیر بیشتر از یک تلویزیون سونی جایگزین برای همه اندازه‌های صفحه نمایش به جز بزرگ‌ترین اندازه‌ها هزینه دارد.

عمر متوسط ​​یک تلویزیون سونی LED چقدر است؟

طبق گفته سازندگان، طول عمر یک تلویزیون سونی LED بسته به استفاده و نگهداری بین 4 تا 10 سال (بین 40000 تا 100000 ساعت) متغیر است.

آیا نورهای ال ای دی می توانند به شبکیه چشم آسیب بزنند؟

یک مطالعه در سال 2012 نشان داد که تابش ال ای دی می تواند آسیب جبران ناپذیری به شبکیه وارد کند. گزارشی در سال 2019 از آژانس سلامت و ایمنی غذا، محیط زیست و شغلی فرانسه (ANSES) در مورد “اثرات فوتوتوکسیک” قرار گرفتن در معرض نور آبی، از جمله افزایش خطر ابتلا به دژنراسیون ماکولا مرتبط با افزایش سن هشدار داد.

این مطلب را از دست ندهید   تنظیمات تصویر در تلویزیون

آیا چراغ های LED می توانند باعث آتش سوزی شوند؟

لامپ های LED مانند بسیاری از انواع لامپ های دیگر، نور را از خلاء ساطع نمی کنند. گرمای بیش از حد یکی از دلایلی است که لامپ می تواند آتش بگیرد، اما این اتفاق در مورد چراغ های LED بسیار بعید است. آنها ممکن است در لمس گرم احساس کنند، اما نور را در دمای بسیار پایین تری نسبت به سایر لامپ ها تولید می کنند.

مقالات مرتبط:

تفاوت تلویزیون هوشمند سونی

0/5 (0 نقد و بررسی)
ایجاد خطای نداشتن سیگنال تلویزیون

علت ایجاد خطای نداشتن سیگنال تلویزیون سونی

ایجاد خطای نداشتن سیگنال تلویزیون. آیا از اینکه تلویزیون سونی شما همچنان پیام‌های «بدون سیگنال» را نشان می‌دهد ناامید هستید؟ اگر بله، پس ممکن است …

ادامه مطلب
دلایل کم نور موضعی در تلویزیون

دلایل کم نور موضعی در تلویزیون سونی

دلایل کم نور موضعی در تلویزیون . هنگام انتخاب یک تلویزیون سونی جدید، مشخصات بسیار زیادی وجود دارد که باید در نظر بگیرید – اندازه …

ادامه مطلب
تفاوت بین تلویزیون سونی دیجیتال و HDTV

تفاوت بین تلویزیون سونی دیجیتال و HDTV

تفاوت بین تلویزیون سونی دیجیتال و HDTV . اجرای پخش DTV (تلویزیون سونی دیجیتال) و HDTV (تلویزیون سونی با وضوح بالا) در سال 2009 در …

ادامه مطلب
روشن نشدن تلویزیون سونی

اقدامات مهم برای تعمیر روشن نشدن تلویزیون سونی

روشن نشدن تلویزیون سونی. آیا به تازگی متوجه شده اید که تلویزیون سونی شما روشن نمی شود؟ درست مانند هر دستگاه الکترونیکی دیگری، تلویزیون سونی …

ادامه مطلب
افزایش طول عمر تلویزیون

نکاتی برای افزایش طول عمر تلویزیون سونی

برای افزایش طول عمر تلویزیون چه نکاتی باید رعایت کنید؟ تلویزیون سونی به یکی از محبوب ترین لوازم خانگی و اعتیاد مردم در سراسر جهان …

ادامه مطلب