نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

علت روشن نشدن تلویزیون براویا

تلویزیون سونی براویا روشن نمی شود، چراغ قرمز چشمک می زند

تلویزیون‌های سونی براویا فقط بهترین صفحه‌نمایش‌ها و ویژگی‌های جذابی نیستند که کیفیت تصویر و صدای بهتری را برای شما به ارمغان می‌آورند، بلکه چیزهای بیشتری نیز در آن وجود دارد. شما همچنین تمام این دوام را در تلویزیون های سونی براویا دریافت می کنید که به شما اطمینان می دهد که تجربه کاملی را که ممکن است به دنبال آن هستید داشته باشید و اصلاً مجبور نباشید با مشکلات زیادی در تلویزیون های سونی براویا روبرو شوید.

تلویزیون‌ها نه تنها بادوام هستند، بلکه بهترین مزیت راحتی و راحتی را برای شما به ارمغان می‌آورند تا خیالتان راحت باشد که وقتی تصمیم به تماشای تلویزیون گرفتید مانند سایر برندهای موجود در تلویزیون با چنین مشکلاتی مواجه نشوید. با این حال، برخی از مشکلات در تلویزیون های سونی براویا نیز وجود دارد که ممکن است رایج نباشند، اما می توانند باعث شوند که شما با همه این مشکلات روبرو شوید، مانند روشن نشدن تلویزیون سونی براویا اما چراغ قرمز روی آن چشمک می زند. این بسیار ناخوشایند است و اگر بخواهید چیزی را در تلویزیون تماشا کنید، دچار مشکل خواهید شد. بنابراین، اگر این مشکلات را دارید، در اینجا نحوه رفع این مشکل آورده شده است.

1) با استفاده از ریموت راه اندازی مجدد کنید

گاهی اوقات ممکن است فقط به دلیل مشکل یا خطا در تلویزیون با این مشکل مواجه شوید و باید تلویزیون را با استفاده از کنترل از راه دور راه اندازی مجدد کنید. برای انجام این کار، باید چند بار دکمه پاور را فشار دهید و این به شما کمک می کند تا آن مشکل را حل کنید. این بهترین چیز برای شما خواهد بود تا دوباره از تلویزیون سونی براویا لذت ببرید تا بتوانید از شر آن چراغ قرمز خلاص شوید و تلویزیون خود را روشن کنید.

این مطلب را از دست ندهید   بررسی سونی KD-55AG9

2) ریموت را بررسی کنید

اگرچه ممکن است کمی کنجکاو به نظر برسد، اما کاملاً ممکن است که دکمه پاور روی کنترل از راه دور خراب شده باشد و تلویزیون شما به دلیل آن در حلقه نور قرمز گیر کرده باشد.

ابتدا باید کنترل از راه دور را از گرد و غبار یا زباله هایی که ممکن است روی آن گیر کرده باشد تمیز کنید و سپس یک بار دیگر آن را امتحان کنید زیرا به شما کمک می کند تا مطمئن شوید که چنین مشکلی در کنترل از راه دور وجود ندارد که باعث ایجاد این مشکل شود.

اگر تمیز کردن کنترل از راه دور آن را درست نمی کند و کار را برای شما انجام می دهد، باید مطمئن شوید که باتری ها را نیز عوض می کنید و در صورت امکان، یک ریموت جایگزین نیز امتحان کنید تا به شما کمک کند از تنگنا خارج شوید. گیر کرده اید و پس از آن دیگر مجبور نخواهید بود با چنین مشکلاتی دست و پنجه نرم کنید.

3) چرخه قدرت

یکی دیگر از احتمالاتی که ممکن است در تلویزیون سونی براویا خود در صورت روشن نشدن و نشان دادن چراغ قرمز داشته باشید، این است که ممکن است به سادگی دارای یک اشکال یا خطا باشد که باید با اجرای چرخه برق روی آن برطرف شود.

برای انجام این کار، باید کابل برق را از تلویزیون سونی براویا خود برای چند دقیقه بیرون بیاورید و پس از انتظار دوباره آن را وصل کنید. این مطمئناً به شما کمک می کند تا اگر به دلیل اشکال یا خطا ایجاد شده است، مشکل را برطرف کنید و می توانید برای همیشه از شر مشکل خلاص شوید.

این مطلب را از دست ندهید   حذف یا تغییر نام کانال تلویزیون

4) کابل برق را تعویض کنید

همچنین ممکن است کابل برقی که استفاده می‌کنید مشکلی داشته باشد و همچنین می‌تواند باعث ایجاد این مشکل در شما شود. بنابراین، باید مطمئن شوید که آن را با یک کابل برق جایگزین امتحان کنید، و اگر به دلیل مشکلی در سیم برق دچار مشکل شدید، مطمئناً به شما کمک خواهد کرد.

5) آن را بررسی کنید

در بدترین حالت، ممکن است برخی از مشکلات سخت افزاری در تلویزیون سونی براویا شما وجود داشته باشد که ممکن است باعث شود با همه این مشکلات روبرو شوید و باید آن را نیز برطرف کنید. این برای شما بسیار ساده است و تنها کاری که باید انجام دهید این است که مطمئن شوید آن را با برخی از مراکز گارانتی مجاز بررسی می کنید و آن را برای شما مرتب می کند.

مقالات مرتبط:

مشکل خط افتادن روی تلویزیون

0/5 (0 نقد و بررسی)
اندازه گیری صفحه تلویزیون

نحوه اندازه گیری صفحه تلویزیون سونی

اندازه گیری صفحه تلویزیون. به یک تلویزیون سونی جدید برای اتاق نشیمن یا اتاق خواب خود توجه کرده اید؟ بدون دانستن اینکه باید به چه …

ادامه مطلب
ایجاد خطای نداشتن سیگنال تلویزیون

علت ایجاد خطای نداشتن سیگنال تلویزیون سونی

ایجاد خطای نداشتن سیگنال تلویزیون. آیا از اینکه تلویزیون سونی شما همچنان پیام‌های «بدون سیگنال» را نشان می‌دهد ناامید هستید؟ اگر بله، پس ممکن است …

ادامه مطلب
دلایل کم نور موضعی در تلویزیون

دلایل کم نور موضعی در تلویزیون سونی

دلایل کم نور موضعی در تلویزیون . هنگام انتخاب یک تلویزیون سونی جدید، مشخصات بسیار زیادی وجود دارد که باید در نظر بگیرید – اندازه …

ادامه مطلب
تفاوت بین تلویزیون سونی دیجیتال و HDTV

تفاوت بین تلویزیون سونی دیجیتال و HDTV

تفاوت بین تلویزیون سونی دیجیتال و HDTV . اجرای پخش DTV (تلویزیون سونی دیجیتال) و HDTV (تلویزیون سونی با وضوح بالا) در سال 2009 در …

ادامه مطلب
روشن نشدن تلویزیون سونی

اقدامات مهم برای تعمیر روشن نشدن تلویزیون سونی

روشن نشدن تلویزیون سونی. آیا به تازگی متوجه شده اید که تلویزیون سونی شما روشن نمی شود؟ درست مانند هر دستگاه الکترونیکی دیگری، تلویزیون سونی …

ادامه مطلب