نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

عدم روشن شدن تلویزیون

عدم روشن شدن تلویزیون هوشمند سونی

اکنون تلویزیون های هوشمند مدتی است که وجود دارد. با تکامل محتوای رسانه ها ، با فیلم های 4K ، صدای صدای Dolby و HDR ، تلویزیون ها نیز به تکامل رسیدند. سونی برخی از بهترین تلویزیون های هوشمند موجود در بازار را دارد. دستگاه های آنها کیفیت تصویر واضح ، صدای شفاف و شفاف و رابط کاربری آسان را ارائه می دهند. با وجود این ، گاهی اوقات تلویزیون هوشمند Sony شما در حال کار یا پاسخگو نبودن به دستورات است. این یک مشکل بسیار شایع برای همه دارندگان تلویزیون هوشمند است ، نه فقط برای کسانی که دارای یک دستگاه سونی هستند. امروز می خواهیم نگاهی بیندازیم که اگر تلویزیون هوشمند سونی شما روشن نمی شود ، چه مراحلی را دنبال می کنید.

  1. تنظیم مجدد تلویزیون هوشمند Sony Sony خود

ابتدا دستگاه های خارجی متصل به تلویزیون هوشمند خود را جدا کنید. هر درایو خارجی ، درایوهای USB ، چوب Chromecast / Amazon Fire یا هر وسیله دیگر را حذف کنید.

اگر قبلاً تلویزیون نبود ، تلویزیون را روشن کنید.

تلویزیون را از راه دور یا دستگاه خاموش کنید.

حالا سیم برق را برداشته و چند دقیقه صبر کنید تا انرژی باقیمانده تخلیه شود. اگر می خواهید مطمئن شوید که از برق اضافی تخلیه شده است می توانید صبر کنید.

پس از آن ، دوباره تلویزیون خود را وصل کنید. مطمئن شوید که آن را مستقیماً به پریز برق وصل کنید. در برخی موارد ، سیم و کابلهای با سیم ضعیف می توانند باعث ایجاد مشکل در تلویزیون شما شوند ، بنابراین آنها را دور بزنید.

این مطلب را از دست ندهید   دلایل صدا نداشتن تلویزیون سونی

تلویزیون سونی خود را راه اندازی کنید و بررسی کنید که آیا این درست کار می کند یا خیر.

تنظیم مجدد برق معمولاً برای رفع مشکلات کوچک استفاده می شود ، اما در صورت یخ زدن تلویزیون یا عدم پاسخگویی ممکن است کمک کند.

با کمک این فرآیند ، برق از واحد شما تخلیه می شود و هر گونه اطلاعات خطایی در حافظه به طور پیش فرض تنظیم می شود و باعث می شود تلویزیون مجدداً به طور عادی کار کند.

  1. تنظیم مجدد کارخانه تلویزیون هوشمند سونی

از آنجا که تلویزیون های هوشمند سونی در Android کار می کنند ، می توانید تنظیم مجدد کارخانه را همانطور که می خواهید در هر دستگاه دارای سیستم عامل Android انجام دهید.

برای شروع ، دکمه Home را بر روی کنترل از راه دور خود فشار دهید.

اکنون به تنظیمات بروید.

در قسمت ذخیره سازی و بازنشانی گزینه تنظیم مجدد داده های کارخانه را انتخاب کنید.

همه چیز را پاک کنید.

با انتخاب بله تأیید کنید.

به خاطر داشته باشید که این فرایند تمام تاریخچه ، اطلاعات شخصی ، اطلاعات ذخیره شده و برنامه های نصب شده شما را حذف می کند. پس از اتمام روند ، همه چیز به تنظیمات پیش فرض کارخانه باز می گردد.

اگر نمی توانید به تنظیمات تلویزیون دسترسی پیدا کنید ، می توانید مجدداً تنظیم مجدد کارخانه را انجام دهید. برای انجام این کار ، مراحل زیر را دنبال کنید:

تلویزیون هوشمند خود را جدا کنید.

اکنون دکمه های Power و Down را فشار داده و نگه دارید.

این مطلب را از دست ندهید   تنظیمات کانال تلویزیون

در حین نگه داشتن دکمه ها ، تلویزیون را به یک پریز وصل کنید.

دکمه ها را حدود 30 ثانیه نگه دارید.

پس از آن باید یک چراغ LED سبز ببینید. وقتی نور را می بینید ، می توانید دکمه ها را رها کنید.

صبر کنید تا روند به پایان برسد. تلویزیون شما باید چندین بار مجدداً راه اندازی مجدد شود و چرخه تنظیم مجدد را اجرا کند.

پس از اتمام مراحل ، باید صفحه اصلی Welcome را ببینید.

پس از طی کردن مراحل با دقت ، تلویزیون هوشمند سونی شما باید بدون هیچ مشکلی کار کند.

0/5 (0 نقد و بررسی)
ایجاد خطای نداشتن سیگنال تلویزیون

علت ایجاد خطای نداشتن سیگنال تلویزیون سونی

ایجاد خطای نداشتن سیگنال تلویزیون. آیا از اینکه تلویزیون سونی شما همچنان پیام‌های «بدون سیگنال» را نشان می‌دهد ناامید هستید؟ اگر بله، پس ممکن است …

ادامه مطلب
دلایل کم نور موضعی در تلویزیون

دلایل کم نور موضعی در تلویزیون سونی

دلایل کم نور موضعی در تلویزیون . هنگام انتخاب یک تلویزیون سونی جدید، مشخصات بسیار زیادی وجود دارد که باید در نظر بگیرید – اندازه …

ادامه مطلب
تفاوت بین تلویزیون سونی دیجیتال و HDTV

تفاوت بین تلویزیون سونی دیجیتال و HDTV

تفاوت بین تلویزیون سونی دیجیتال و HDTV . اجرای پخش DTV (تلویزیون سونی دیجیتال) و HDTV (تلویزیون سونی با وضوح بالا) در سال 2009 در …

ادامه مطلب
روشن نشدن تلویزیون سونی

اقدامات مهم برای تعمیر روشن نشدن تلویزیون سونی

روشن نشدن تلویزیون سونی. آیا به تازگی متوجه شده اید که تلویزیون سونی شما روشن نمی شود؟ درست مانند هر دستگاه الکترونیکی دیگری، تلویزیون سونی …

ادامه مطلب
افزایش طول عمر تلویزیون

نکاتی برای افزایش طول عمر تلویزیون سونی

برای افزایش طول عمر تلویزیون چه نکاتی باید رعایت کنید؟ تلویزیون سونی به یکی از محبوب ترین لوازم خانگی و اعتیاد مردم در سراسر جهان …

ادامه مطلب