نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

صفحه اصلی و تنظیمات در تلویزیون

صفحه اصلی و تنظیمات در تلویزیون سونی خود آشنا شوید

هر پلتفرم تلویزیون هوشمند دارای طرح منحصر به فرد خود است ، بنابراین یک لحظه برای آشنایی با صفحه اصلی تلویزیون خود زمان بگذارید. در حالی که برخی از رقبا از رابط های روبان مینیمالیستی استفاده می کنند که در پایین صفحه اجرا می شوند ، نسخه تلویزیون اندرویدی سونی دارای یک صفحه اصلی کامل است و چندین منو برای حرکت دارد. برخی از این آشفتگی ها را می توان مرتب کرد ، اما منوهای متعدد در آن قرار داده شده اند ، بنابراین شما باید راه خود را بیاموزید تا از گم شدن در هنگام تماشای یک ویدیوی YouTube تا تنظیمات ، جلوگیری نمایید.

مراحل تنظیمات تلویزیون سونی

  1. توصیه ها. اولین چیزی که خواهید دید ، ردیف بزرگی از توصیه ها است. این توصیه ها از محتوا ، مانند رویدادهای ورزشی و فیلم های ارائه شده توسط برنامه های مختلف ، تا پیشنهادات رایگان و مباحث راهنمایی استفاده می شود. اگر توصیه های زیادی را نمی خواهید ، یا می خواهید کنترل کنید چه برنامه هایی می توانند محتوای را تبلیغ کنند به راحتی می توانید آن ها را تنظیم نمایید.

  1. برنامه های برجسته. در قسمت بعدی برنامه های ویژه را پیدا خواهید کرد که لیست چندین برنامه محبوب و تبلیغاتی را نشان می دهد. این انتخاب بسیار گسترده است (Google صدها برنامه را برای Android TV ارائه می دهد) اما شامل بسیاری از برنامه های رایج مانند Netflix ، Hulu و موارد دیگر می شود.

  1. برنامه ها و بازی ها. بعد برنامه ها را در یک ردیف و بازی های دیگر پیدا خواهید کرد. در زیر عنوان برنامه ها ، هر برنامه نصب شده ای را که قبلاً در لیست برنامه های ویژه نمایش داده نشده است ، پیدا خواهید کرد. متأسفانه ، این بدان معنی است که شما ممکن است بعد از نصب آن نیاز به شکار یک برنامه شخصی داشته باشید ، مگر اینکه برنامه های ویژه را غیرفعال کنید.
این مطلب را از دست ندهید   تعمیر چراغ جلوی تلویزیون

بازی ها داستانی متفاوت هستند. در حالی که ممکن است شما علاقه ای به بازی در تلویزیون هوشمند خود نداشته باشید ، هر برنامه بازی که نصب می کنید باید به صورت پیش فرض تحت عنوان Games ظاهر شود.

  1. ورودی ها و تنظیمات. در پایین صفحه اصلی ورودی ها و تنظیمات را پیدا خواهید کرد. در قسمت ورودی ، همه دستگاه های متصل شما از کانال هایی برای محتوای مستقیم ، بدون سر و صدا تا پخش کننده های رسانه و کنسول های بازی نمایش داده می شود.

  1. منوی اصلی تنظیمات. در اینجا گزینه هایی برای کانال ها ، ورودی های خارجی ، تصویر و نمایشگر ، صدا ، LED های نشانگر ، مصرف انرژی و انرژی ، برنامه ها ، محافظ صفحه نمایش ، ذخیره سازی و موارد دیگر پیدا خواهید کرد.

  1. تنظیمات شبکه و لوازم جانبی. یک منوی شبکه و لوازم جانبی به شما امکان می دهد شبکه بی سیم خود را انتخاب کنید ، Google Cast را فعال کنید ، دستگاه های بلوتوث را متصل کرده و تعامل صوتی را از راه دور فعال کنید.

  1. تنظیمات ترجیحی سیستم. تنظیمات برگزیده سیستم به شما امکان می دهد تا زمان و تاریخ ، زبانی که ترجیح می دهید ، ظاهر صفحه کلید روی صفحه و هر گزینه دسترسی را که می خواهید تنظیم کنید. همچنین می توانید صفحه اصلی را به دلخواه تغییر دهید ، تنظیمات حساب Google و منطقه خود را تنظیم کرده و تلویزیون تعاملی سامبا را فعال کنید.

  1. تنظیمات شخصی. در قسمت شخصی منوی تنظیمات ، می توانید به تنظیمات موقعیت مکانی ، امنیت و محدودیت ها ، استفاده و تشخیص خود دسترسی پیدا کرده و تنظیم کنید. همچنین به شما امکان می دهد کنترل والدین را فعال کنید.
این مطلب را از دست ندهید   برعکس شدن تصویر تلویزیون

  1. تنظیمات حساب. در پایین منوی پایین ، می توانید حساب های Google را وارد تلویزیون کنید و گزینه اضافه کردن یا حذف حساب ها را دارید.

0/5 (0 نقد و بررسی)
ایجاد خطای نداشتن سیگنال تلویزیون

علت ایجاد خطای نداشتن سیگنال تلویزیون سونی

ایجاد خطای نداشتن سیگنال تلویزیون. آیا از اینکه تلویزیون سونی شما همچنان پیام‌های «بدون سیگنال» را نشان می‌دهد ناامید هستید؟ اگر بله، پس ممکن است …

ادامه مطلب
دلایل کم نور موضعی در تلویزیون

دلایل کم نور موضعی در تلویزیون سونی

دلایل کم نور موضعی در تلویزیون . هنگام انتخاب یک تلویزیون سونی جدید، مشخصات بسیار زیادی وجود دارد که باید در نظر بگیرید – اندازه …

ادامه مطلب
تفاوت بین تلویزیون سونی دیجیتال و HDTV

تفاوت بین تلویزیون سونی دیجیتال و HDTV

تفاوت بین تلویزیون سونی دیجیتال و HDTV . اجرای پخش DTV (تلویزیون سونی دیجیتال) و HDTV (تلویزیون سونی با وضوح بالا) در سال 2009 در …

ادامه مطلب
روشن نشدن تلویزیون سونی

اقدامات مهم برای تعمیر روشن نشدن تلویزیون سونی

روشن نشدن تلویزیون سونی. آیا به تازگی متوجه شده اید که تلویزیون سونی شما روشن نمی شود؟ درست مانند هر دستگاه الکترونیکی دیگری، تلویزیون سونی …

ادامه مطلب
افزایش طول عمر تلویزیون

نکاتی برای افزایش طول عمر تلویزیون سونی

برای افزایش طول عمر تلویزیون چه نکاتی باید رعایت کنید؟ تلویزیون سونی به یکی از محبوب ترین لوازم خانگی و اعتیاد مردم در سراسر جهان …

ادامه مطلب