نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

خرید سینمای خانگی سونی

نکات مهم درباره خرید سینمای خانگی سونی

خرید سینمای خانگی . در دنیای امروزی که رفتن به سینما کاری سخت به نظر می‌رسد، شما با هزینه معمولی ای می‌توانید سینما را به خانه خودتان بیاورید. موارد زیادی وجود دارد که باید در مورد سینمای خانگی بدانید، بنابراین در این راه با ما همراه باشید تا چیزهای بیشتری راجع به خرید سینمای خانگی، مدل‌های مختلف آن و ویژگی‌های سینمای خانگی را با هم بررسی کنیم.

هنگامی که شما فیلمی را در سینمای خانگی خود پخش می‌کنید حس غوطه ور شدن در احساسات فیلم را تجربه می‌کنید. در آن لحظه همه چیز حس عمیق تری نسبت به آنچه از دیدن یک فیلم در لپ تاپ خود حس می‌کنید خواهد داشت.

تاثیر پارامتر صدا در خرید سینمای خانگی سونی

 یکی از چیزهایی که سینمای خانگی را از تلویزیون عادی متمایز می‌کند صدایی است که سینمای خانگی آن را تولید می‌کند. لرزاندن محیط به دلیل ارتعاش صدا باعث می‌شود هیجان شما برای دیدن فیلم بسیار بیشتر بشود.

در سینمای خانگی 6 بلندگو وجود دارد تا این نیاز شما را برآورده کند. نکته دیگر که باعث ایجاد جو فیلم برای شما می‌شود، صفحه بزرگ است مثل زمانی که به تئاتر می‌روید و در ابعاد بزرگ جلوی خود نمایشی را می‌بینید که حس می‌کنید درون جریان نمایش قرار گرفته اید. در سینمای خانگی نیز چنین است، شما با داشتن یک تصویر بزرگ و صدای خوب حس می‌کنید که دقیقا در دنیای فیلم در حال زندگی کردن هستید.

خرید سینمای خانگی

اجزای تشکیل دهنده سینمای خانگی

تا اینجای کار توضیح دادیم که چطور سینمای خانگی تجربه دیدن یک فیلم بی نظیر را برای شما رقم می‌زند. همراه شما می‌شود تا صدای فیلم به بهترین نحو شنیده شود و تصویر آن به زیباترین شکل به نمایش گذاشته شود. اما با استفاده از چه امکاناتی این تصویر به نمایش در می‌آید؟ شاید کسانی باشند که ندانند که دستگاه سینمای خانگی از چه اجزایی تشکیل شده است.

  • بلندگوها: از قطعات مهم سینمای خانگی برای شما قطعا بلندگو‌های آن است. هنگامی که اهمیت صدا در جریان پخش فیلم را بدانید متوجه می‌شوید که چرا صدا خوب و با کیفیت چگونه بر روی شما تاثیر می‌گذارد. بلندگو‌های تشکیل شده در سینمای خانگی بین 4 تا 6 عدد متغییر هستند. 4 عدد آن بلندگو‌های چپی، راستی، جلویی و عقبی هستند. که با داشتن این 4 بلندگو خیالتان از بابت صدای سینمای خانگی خودتان دیگر راحت باشد.
  • سابووفر: سابووفر یکی از اجزای سیستم سینمای خانگی است که مسئول به لرزه درآوردن منزل شماست. برای تولید ریزترین و پایین ترین فرکانس‌ها به وجود آمده است. اینکه سینمای خانگی شما چه قدر تاثیر گذار است مربوط به سابووفر شما می‌باشد. در تهیه نوع و مدل آن دقت کافی بخرج دهید.
  • تلویزیون: خود تلویزیون قسمت اصلی سیستم ماست. وجود تلویزیون در سیستم سینمای خانگی الزامیست. برای همین باید سعی کنید تلویزیون با کیفیت و بزرگی برای داشتن کیفیت بالای تصویر و حس و حال فیلم خریداری بکنید. تلویزیون شما برای مناسب بودن برای یک سینمای خانگی باید یک سری ویژگی‌ها را حتما داشته باشد. ویژگی‌هایی مثل تصویر مناسب، رنگبندی مناسب و نمایش رنگ‌های با کیفیت باید جزو ویژگی‌های آن باشد.
این مطلب را از دست ندهید   آموزش اتصال موبایل به تلویزیون

با خرید یک تلویزیون سینما را به خانه بیاورید

سیستم سینمای خانگی از 6 قطعه تشکیل شده است که تشکیل دهنده یک سیستم برای تماشای برنامه‌های مورد علاقه شماست. پیش تر اشاره کریم که برخی از قطعات این دستگاه چه چیزهایی می‌توانند باشند. این دستگاه یک DVD Player دارد که در کنار آن 6 بلندگو قرار میگیرد.  بلندگو‌ها شامل لفت فرانت، رایت فرانت و… هستند. بسته به قدرت آمپلی فایری که در این سیستم مورد استفاده قرار می‌دهید قدرت خروجی دادن آمپلی فایر متفاوت خواهد بود. با داشتن دستگاه DVD Player می‌توانید از دیدن فیلم‌های خود روی فلش و سی‌دی و دی‌وی‌دی استفاده کنید.

سعی کردیم شما را با یک سیستم جدید به اسم سینمای خانگی آشنا کنیم. برای اینکه خرید خود را انجام دهید با مراکز فروش سینمای خانگی سونی در شهر خود تماس بگیرید. برای اطالاعات بیشتر می‌توانید به سایت ما مراجعه کنید. از آنجا شماره تماس مورد نظر را برداشته و با تماس با کارشناسانمان می‌توانید هرآنچه که در آن مشکل یا سوالی دارید را بیان کنید. کارشناسان ما پاسخ هر روزه و 24 ساعته برای پاسخ به سوالات شما فراهم کرده اند. امیدواریم از همراه شدن با ما در این مقاله لذت برده باشید.

پیشنهاد مطالعه: آموزش اتصال موبایل به تلویزیون

0/5 (0 نقد و بررسی)
اندازه گیری صفحه تلویزیون

نحوه اندازه گیری صفحه تلویزیون سونی

اندازه گیری صفحه تلویزیون. به یک تلویزیون سونی جدید برای اتاق نشیمن یا اتاق خواب خود توجه کرده اید؟ بدون دانستن اینکه باید به چه …

ادامه مطلب
ایجاد خطای نداشتن سیگنال تلویزیون

علت ایجاد خطای نداشتن سیگنال تلویزیون سونی

ایجاد خطای نداشتن سیگنال تلویزیون. آیا از اینکه تلویزیون سونی شما همچنان پیام‌های «بدون سیگنال» را نشان می‌دهد ناامید هستید؟ اگر بله، پس ممکن است …

ادامه مطلب
دلایل کم نور موضعی در تلویزیون

دلایل کم نور موضعی در تلویزیون سونی

دلایل کم نور موضعی در تلویزیون . هنگام انتخاب یک تلویزیون سونی جدید، مشخصات بسیار زیادی وجود دارد که باید در نظر بگیرید – اندازه …

ادامه مطلب
تفاوت بین تلویزیون سونی دیجیتال و HDTV

تفاوت بین تلویزیون سونی دیجیتال و HDTV

تفاوت بین تلویزیون سونی دیجیتال و HDTV . اجرای پخش DTV (تلویزیون سونی دیجیتال) و HDTV (تلویزیون سونی با وضوح بالا) در سال 2009 در …

ادامه مطلب
روشن نشدن تلویزیون سونی

اقدامات مهم برای تعمیر روشن نشدن تلویزیون سونی

روشن نشدن تلویزیون سونی. آیا به تازگی متوجه شده اید که تلویزیون سونی شما روشن نمی شود؟ درست مانند هر دستگاه الکترونیکی دیگری، تلویزیون سونی …

ادامه مطلب