نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

تنظیمات تصویر در تلویزیون

نحوه تنظیم تنظیمات تصویر در تلویزیون سونی

تلویزیون های سونی بسیار دقیق هستند و به راحتی می توانید متناسب با محیط تنظیمات را تغییر دهید. در قسمت تنظیمات حالت های مختلف تصویر است. اگر از تصویر ناراضی هستید ، تنظیمات مختلفی وجود دارد که می توانید همه چیز را به دلخواه تنظیم کنید. به راحتی می توانید تنظیمات تصویر را تعویض نمایید.

مراحل تغییر تنظیمات تصویر

  1. تنظیمات تصویر و نمایش را باز کنید.

در منوی تنظیمات تنظیمات Picture و Display هستند. در این قسمت همه چیز را از پیش تنظیم تصاویر در حالت ساده در نظر گرفته تا تنظیمات دانه ای برای رنگ ، روشنایی و موارد دیگر پیدا خواهید کرد.

  1. تنظیمات تصویر را باز کنید.

 برای یافتن تنظیمات تصویر کامل ، منوی Picture Adjustments را باز کنید ، جایی که تنظیمات اصلی و تنظیمات پیشرفته را پیدا خواهید کرد. گزینه دیگر – تنظیمات صفحه – به شما امکان می دهد نسبت و اندازه ابعاد صفحه نمایش را تنظیم کنید.

  1. گزینه های حالت تصویر.

در فهرست تنظیمات تصویر می توانید حالت تصویر را تغییر دهید و بین Vivid ، Standard ، Custom ، Cinema Pro ، Home Home ، Sports و انیمیشن را انتخاب کنید. همچنین تعداد کمی حالت برای نمایش تصاویر ثابت وجود دارد ، به نام های Photo Vivid ، Photo Standard و Photo Custom و همچنین حالت های مخصوص نمایش برای حالت Game و Graphics نیز وجود دارد.

  1. تنظیمات روشنایی و رنگ.

در منوی تنظیم تصویر ، می توانید میزان روشنایی را که حداکثر 50 را می توان تنظیم کنید ، تنظیم کنید. همچنین می توانید سطح اشباع رنگ را که در مقیاس 100 نقطه ای است ، تنظیم کنید.

این مطلب را از دست ندهید   تلویزیون سونی 32R400A

  1. تنظیمات پیشرفته.

برای کنترل دقیق تر ، تمام راه را به پایین بروید و Advanced Settings را انتخاب کنید. با این کار منوی کشویی باز می شود و به شما امکان می دهد میزان روشنایی ، کنتراست ، گاما ، سطح سیاه ، رنگ و رنگ ، دمای رنگ و موارد دیگر را تعدیل کنید.

تنظیم مجدد تنظیمات تصویر

اگر در تلویزیون خود از رنگ و روشنایی استفاده کرده اید ، یا چیزی را روشن یا خاموش کرده اید و نمی توانید تصویر را به دلخواه خود برگردانید ، ممکن است بخواهید تنظیمات تصویر خود را به طور کامل تنظیم کنید.

  1. تنظیمات تصویر و نمایش را باز کنید.

از منوی تنظیمات اصلی ، تنظیمات Picture و Display و سپس کنترل تنظیمات Picture را باز کنید.

  1. تنظیمات پیشرفته را باز کنید.

 به منوی تنظیمات تصویر بروید و گزینه Advanced Settings را انتخاب کنید تا مجموعه جامع تر گزینه های تصویر را باز کنید.

  1. تنظیم مجدد را انتخاب کنید.

در پایین منوی Advanced Settings گزینه Reset است. برای خنثی کردن هرگونه تغییر در تنظیمات در تصویر ، این گزینه را انتخاب کنید.

  1. تنظیم مجدد را تأیید کنید.

 سیستم از شما می خواهد تا تأیید کنید که می خواهید تنظیمات تصویر را دوباره تنظیم کنید. برای بازیابی تنظیمات در پیش فرض کارخانه ، بله را انتخاب کنید. به راحتی تلویزیون به حالت کارخانه باز می گردد.

0/5 (0 نقد و بررسی)
اندازه گیری صفحه تلویزیون

نحوه اندازه گیری صفحه تلویزیون سونی

اندازه گیری صفحه تلویزیون. به یک تلویزیون سونی جدید برای اتاق نشیمن یا اتاق خواب خود توجه کرده اید؟ بدون دانستن اینکه باید به چه …

ادامه مطلب
ایجاد خطای نداشتن سیگنال تلویزیون

علت ایجاد خطای نداشتن سیگنال تلویزیون سونی

ایجاد خطای نداشتن سیگنال تلویزیون. آیا از اینکه تلویزیون سونی شما همچنان پیام‌های «بدون سیگنال» را نشان می‌دهد ناامید هستید؟ اگر بله، پس ممکن است …

ادامه مطلب
دلایل کم نور موضعی در تلویزیون

دلایل کم نور موضعی در تلویزیون سونی

دلایل کم نور موضعی در تلویزیون . هنگام انتخاب یک تلویزیون سونی جدید، مشخصات بسیار زیادی وجود دارد که باید در نظر بگیرید – اندازه …

ادامه مطلب
تفاوت بین تلویزیون سونی دیجیتال و HDTV

تفاوت بین تلویزیون سونی دیجیتال و HDTV

تفاوت بین تلویزیون سونی دیجیتال و HDTV . اجرای پخش DTV (تلویزیون سونی دیجیتال) و HDTV (تلویزیون سونی با وضوح بالا) در سال 2009 در …

ادامه مطلب
روشن نشدن تلویزیون سونی

اقدامات مهم برای تعمیر روشن نشدن تلویزیون سونی

روشن نشدن تلویزیون سونی. آیا به تازگی متوجه شده اید که تلویزیون سونی شما روشن نمی شود؟ درست مانند هر دستگاه الکترونیکی دیگری، تلویزیون سونی …

ادامه مطلب