نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

تلویزیون سونی 8K

تلویزیون سونی 8K ، یک تجربه واقعا معتبر

ممکن است شما نیز هنگام خرید تلویزیون سونی قابلیت 8K را روی تلویزیون ببینید.اما آیا در رابطه با این قابلیت اطلاعات دارید یا خیر؟ در این مقاله در رابطه با این قابلیت مهم اطلاعاتی را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

واقعیت قدرت

در پشت هر صفحه تلویزیون سونی تعداد زیادی فناوری منحصر به فرد برای پردازش سیگنال و کنترل پنل وجود دارد که برای ایجاد تصویری کار می کنند که شما را حیرت زده می نماید.

چهار برابر جزئیات ، واقع بینانه ترین عکس ما تا به امروز

با وجود 7680×4320 پیکسل ، فناوری 8K HDR ما از پردازنده تحسین برانگیز X1 ما بهره می گیرد و چهار برابر رزولوشن 4K را برای یک تجربه مشاهده فوق العاده همهجانبه فراهم می کند. تصاویر نمای عمیق و بافت فوق العاده شما را پر می کنند. نزدیک شوید و از جزئیات ریز و درشتی که قبلاً هرگز ندیدید لذت ببرید.

قدرت پشت سرآمدن 8K ما

افزایش اندازه کافی از سیگنال 2K یا 4K به 8K به استانداردهای با کیفیت فوق العاده 8K نخواهد رسید و این امر نیاز به فناوری اختصاصی ارتقاء 8K را ایجاد می کند. 8K X-Reality PRO ما این نیاز را با یک پایگاه داده اختصاصی 8K برآورده می کند. الگوهای موجود در صحنه ها با استفاده از بانک اطلاعاتی تجزیه و تحلیل می شوند و برای پیدا کردن دقیق ترین بافت و کاراکتر برای تصاویر 8K بسیار دقیق ، نزدیک به واقعی ، پیدا می شوند.

در شکل زیر قابلیت های گوناگون دیده می شود

این مطلب را از دست ندهید   خاموش شدن پی در پی تلویزیون

روشنایی بی نظیر 8K

به دلیل سرعت پایین آن ، تولید روشنایی در پنل 8K دشوار است. با تعادل دقیق میزان نور در صفحه نمایش ، کم نور شدن LED ها و افزایش سایرین ، Dynamic Range PRO با تمایل X ، چندین بار از یک روشنایی تلویزیون معمولی با نور پس زمینه LED پرده برمی دارد.

قابلیت 4K

از آنجا که نور از هر پیکسل عبور می کند ، صفحه نمایش با مشکلات انتقال سرعت کمتر روشن تر می شود.

استاندارد 8K

از آنجا که تراکم پیکسل با وضوح 8K بیشتر است ، نور کمتری از پیکسل ها در مقایسه با 4K عبور می کند ، بنابراین صفحه تاریک تر می شود.

کنتراست بی نظیر lights چراغهای روشن و عمیق تر سیاه و سفید

Masterlight Drive Backlight می تواند دامنه دینامیکی بی سابقه ای را با چراغ های سیاه و خیره کننده فوق العاده عمیق به نمایش بگذارد. این سیستم نور پس زمینه دارای یک ساختار فوق العاده متراکم LED ، الگوریتم منحصر به فرد کمرنگ محلی و طراحی نوری است.

کنترل مطلق ، هنر کامل

برای به دست آوردن بهترین استفاده از Backlight Master Drive ، یک الگوریتم جدید و نوآورانه ساختار LED فوق العاده چگال را کنترل می کند. هر ماژول LED به طور مستقل کنترل می شود و تصویری دقیق و دیدنی ایجاد می کند.

طراحی چراغ پرتوی کالیبره شده

Backlight Master Drive طراحی منحصر به فردی دارد که چراغ های LED را در یک نقطه جمع می کند و باعث کاهش انتشار نور و جلوه شعله ور شدن در سایر تلویزیون های LED تمام عیار می شود. تضمین می کند که هر LED از یک پرتوی مستقیم برای یک تصویر واضح استفاده می کند که چراغ های واضح و سیاه تیره را نشان می دهد.

این مطلب را از دست ندهید   تعویض پنل ال سی دی تلویزیون

وضوح فوق العاده مبتنی بر شیء

تلویزیون های ما با فناوری Super Resolution مبتنی بر شیء ، اشیاء فردی را در یک تصویر تشخیص می دهند و جزئیات را روی صفحه حفظ می کنند. صدها نفر از اشیاء شناسایی شده و وضوح آنها به صورت جداگانه افزایش یافته است تا تصویری از دقت و جزئیات استثنایی ارائه دهد.

حذف کننده HDR مبتنی بر شی

با استفاده از مبدل HDR مبتنی بر شی ، رنگ در اشیاء مجزا بر روی صفحه نمایش تجزیه و تحلیل می شود و کنتراست تنظیم می شود ، بر خلاف اکثر تلویزیون ها که کنتراست فقط در امتداد یک منحنی کنتراست سیاه و سفید تنظیم می شود. از آنجا که اشیاء به صورت جداگانه از بین می روند ، این تلویزیون می تواند در عمق ، بافت ها و تصاویر واقع بینانه تر تولید کند.

0/5 (0 نقد و بررسی)
اندازه گیری صفحه تلویزیون

نحوه اندازه گیری صفحه تلویزیون سونی

اندازه گیری صفحه تلویزیون. به یک تلویزیون سونی جدید برای اتاق نشیمن یا اتاق خواب خود توجه کرده اید؟ بدون دانستن اینکه باید به چه …

ادامه مطلب
ایجاد خطای نداشتن سیگنال تلویزیون

علت ایجاد خطای نداشتن سیگنال تلویزیون سونی

ایجاد خطای نداشتن سیگنال تلویزیون. آیا از اینکه تلویزیون سونی شما همچنان پیام‌های «بدون سیگنال» را نشان می‌دهد ناامید هستید؟ اگر بله، پس ممکن است …

ادامه مطلب
دلایل کم نور موضعی در تلویزیون

دلایل کم نور موضعی در تلویزیون سونی

دلایل کم نور موضعی در تلویزیون . هنگام انتخاب یک تلویزیون سونی جدید، مشخصات بسیار زیادی وجود دارد که باید در نظر بگیرید – اندازه …

ادامه مطلب
تفاوت بین تلویزیون سونی دیجیتال و HDTV

تفاوت بین تلویزیون سونی دیجیتال و HDTV

تفاوت بین تلویزیون سونی دیجیتال و HDTV . اجرای پخش DTV (تلویزیون سونی دیجیتال) و HDTV (تلویزیون سونی با وضوح بالا) در سال 2009 در …

ادامه مطلب
روشن نشدن تلویزیون سونی

اقدامات مهم برای تعمیر روشن نشدن تلویزیون سونی

روشن نشدن تلویزیون سونی. آیا به تازگی متوجه شده اید که تلویزیون سونی شما روشن نمی شود؟ درست مانند هر دستگاه الکترونیکی دیگری، تلویزیون سونی …

ادامه مطلب