نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

تلویزیون سونی سری X950G

ساختار تلویزیون سونی سری X950G

تلویزیون ها یکی از وسایل مهم هستند که در اغلب مکان ها دیده می شود. اندازه ی پنل، کیفیت صدا، کیفیت تصویر و زیبایی و ظرافت چند نمونه از ویژگی ها یک تلویزیون مناسب می باشد. شرکت ها و کمپانی های زیادی در زمینه ی ساخت تلویزیون در حال رقابت و فعالیت هستند. یکی از شرکت های موفق که در این زمینه در حال فعالیت است. شرکت سونی می باشد. این شرکت تلویزیون های خود را در مدل ها و سری های گوناگون ارائه داده است. در این مطلب در رابطه با تلویزیون سونی سری X950G تلویزیون سونی اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می دهیم.

با تصاویر و صدا های زنده واقعی

ببینید چقدر زیبا تصاویر 4K با سایه های پر جنب و جوش و رنگ با جدیدترین واقعیت صدا از تصویر our برای جذابیت 4K همراه ما هستند. صدا و تصویر واقعی با یکیدیگر ادغام شده است تا شما یک تجربه ی سینمایی عالی را داشته باشید.

تصاویر و صدا با هماهنگی کامل

در لحظه با تصاویر واقعی و آکوستیک در هماهنگی باشید. تصاویر بسیار زیبا با واقعیت Sound-from-Image برای عملکردهای دیداری و شنیداری جذاب را به شما هدیه می دهد تا به راحتی بتوانید از تلویزیون خود استفاده نمایید.

واقع گرایی نهایی

با استفاده از پردازش بی نظیر ، پردازنده Picture X1 ™ Ultimate صدها اشیاء مختلف را بر روی صفحه نمایش ردیابی می کند و هوشمندانه باعث افزایش روشنایی ، جزئیات و رنگ می شود ، بنابراین هر آنچه تماشا می کنید واضح ، روشن و فوق العاده واقع بینانه است.

این مطلب را از دست ندهید   عدم روشن شدن تلویزیون

LED Full Array

تلویزیون های LED Full Array توسط LED های بیشتری که مستقیماً در پشت صفحه قرار دارند روشن می شوند ، در مقایسه با تلویزیون های LED معمولی Edge روشنایی این تلویزیون بهتر است. این ، همراه با فناوری دقیق تاریک شدن محلی سونی ، به معنای این است که تلویزیون می تواند به طور مستقل مناطق مجزا از LED ها را برای کنتراست دقیق تر و یک تجربه سینمایی کمرنگ تر کند.

صفحه بزرگ ، تجربه پویا

این تلویزیون 4K HDR سونی برای مشاهده صفحه نمایش بزرگ فوق العاده طراحی شده است. تصاویر همه جانبه شما را در قلب عمل قرار می دهد. علاوه بر قابلیت های منحصر به فرد زیبایی و ظرافت را می توان به راحتی در این تلویزیون مشاهده نمود.

جزئیات با کنتراست استثنایی

از عکس های زیبا در شب ، پر از چراغ های خیره کننده و سیاهان عمیق تر لذت ببرید. با حداکثر شش برابر کنتراست تلویزیونهای LED معمولی ، این تلویزیون Ultra HD 4K با X-Tending Dynamic Range PRO تضمین می کند که صحنه های تاریک تاریک تر و درخشان تر هستند.

کیفیت استودیو با حالت کالیبراسیون Netflix

این حالت برای لذت بردن از اصالت Netflix و تولید مثل با کیفیت تصویر در تلویزیون مانند یک استاد ارزیابی استودیو بطور ویژه ساخته شده است. با حالت کالیبره شده Netflix ، دیدگاه و هدف خالق با ایمان حفظ می شود.

IMAX ENHANCED

این تلویزیون 8K HDR سونی یک محصول پیشرفته IMAX است ، آماده دیدار با رنگ ، کنتراست ، وضوح و صدا با کیفیت بالا است. در دانستن این که از یک تجربه سرگرمی در منزل کاملاً غوطه ور در این تلویزیون استفاده می کنید ، لذت ببرید و از محتوای پیشرفته IMAX 8 استفاده کنید.

این مطلب را از دست ندهید   تلویزیون سونی سری XBR X950H

Dolby Atmos

از هیجانات سینمایی در خانه لذت ببرید. Dolby Vision scenes برای مشاهده معتبر صحنه هایی را به وضوح در زندگی به ارمغان می آورد ، در حالی که Dolby Atmos the اتاق را با صدای فراگیر فراگیر پر می کند.

درخشش زندگی ، با رنگهای اضافی آشکار شده است

رنگهای واضح و واقعی را در اطراف خود مشاهده کنید. A TRILUMINOS نمایش رنگ نقشه ها از یک پالت گسترده تر ، وفادارانه تکثیر هر سایه و رنگی در چتر ها بسیار آسان خواهد بود. به راحتی با استفاده از این تلویزیون طیف رنگی گسترده را دریافت نمایید و از آن استفاده نمایید.

زیبا از هر زاویه ای

طراحی تمیز و مینیمالیستی باعث می شود تا توجه شما به آنچه مهم است ، متمرکز شود.  ظرافت قاب و پنل به راحتی قابل مشاهده است و از هر زاویه ای این زیبایی قابل مشاهده خواهد بود.

کابل های پنهان و مرتب

کابل ها را به صورت مرتب در پایه مخفی نگه دارید و با نگهدارنده کابل عرضه شده در محل نگه دارید. این طراحی هوشمندانه باعث شده است تا کابل ها و اتصالات بسیار منظم و اصولی در محل مناسب جای بگیرد.

Android TV درها را برای سرگرمی نامحدود باز می کند

با صفحه اصلی تلویزیون BRAVIA ، می توانید محتوای مورد نظر برای تماشای آن را آسان کنید. به سادگی از تلویزیون برای فیلم مورد علاقه خود بپرسید ، سپس بنشینید و لذت ببرید. صفحه اصلی را مطابق دلخواه خود تنظیم کنید و تجربه خود را با اتصال آسان به دستگاه های دیگر گسترش دهید.

این مطلب را از دست ندهید   تلویزیون سونی سریXBR A9G  
4/5 (1 نقد و بررسی)
اندازه گیری صفحه تلویزیون

نحوه اندازه گیری صفحه تلویزیون سونی

اندازه گیری صفحه تلویزیون. به یک تلویزیون سونی جدید برای اتاق نشیمن یا اتاق خواب خود توجه کرده اید؟ بدون دانستن اینکه باید به چه …

ادامه مطلب
ایجاد خطای نداشتن سیگنال تلویزیون

علت ایجاد خطای نداشتن سیگنال تلویزیون سونی

ایجاد خطای نداشتن سیگنال تلویزیون. آیا از اینکه تلویزیون سونی شما همچنان پیام‌های «بدون سیگنال» را نشان می‌دهد ناامید هستید؟ اگر بله، پس ممکن است …

ادامه مطلب
دلایل کم نور موضعی در تلویزیون

دلایل کم نور موضعی در تلویزیون سونی

دلایل کم نور موضعی در تلویزیون . هنگام انتخاب یک تلویزیون سونی جدید، مشخصات بسیار زیادی وجود دارد که باید در نظر بگیرید – اندازه …

ادامه مطلب
تفاوت بین تلویزیون سونی دیجیتال و HDTV

تفاوت بین تلویزیون سونی دیجیتال و HDTV

تفاوت بین تلویزیون سونی دیجیتال و HDTV . اجرای پخش DTV (تلویزیون سونی دیجیتال) و HDTV (تلویزیون سونی با وضوح بالا) در سال 2009 در …

ادامه مطلب
روشن نشدن تلویزیون سونی

اقدامات مهم برای تعمیر روشن نشدن تلویزیون سونی

روشن نشدن تلویزیون سونی. آیا به تازگی متوجه شده اید که تلویزیون سونی شما روشن نمی شود؟ درست مانند هر دستگاه الکترونیکی دیگری، تلویزیون سونی …

ادامه مطلب