نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

تلویزیون سونی سری A8F

ساختار تلویزیون سونی سری A8F

یکی از وسایل مهم که در منازل دیده می شود تلویزیون ها می باشد که خانواده ها برای صرف اوقات فراغت از آن استفاده می کنند. شرکت ها و برند های مختلفی وجود دارد که در ساخت تلویزیون ها در حال فعالیت هستند تا بتوانند تلویزیون با کیفیت بالا را ارائه داده و نظر مشتریان را جلب نماید. یکی از شرکت های که در زمینه ی ساخت وسایل الکتریکی بسیار موفق بوده است، شرکت سونی می باشد. این شرکت تلویزیون های با کیفیت بالا را در سری های گوناگون عرضه می نماید. یکی از سری های این تلویزیون سونی سری A8F می باشد. در این مطلب در رابطه با این سری از تلویزیون اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می دهیم.

قدم به واقعیت بگذارید

ببینید چگونه آخرین صفحه نمایش OLED ، پردازنده و فن آوری های صدا ما برای سرگرمی تلویزیون های 4K HDR خیره کننده در کنار یکدیگر قرار گرفته اند.

تضاد باور نکردنی را تجربه کنید

واقعیت واقعی با رنگهای عمیق سیاه و طبیعی به وجود می آید. بیش از 8 میلیون پیکسل خود روشنایی دقیقاً و به صورت جداگانه توسط پردازنده تصویر پردازنده X1 کنترل می شوند. تلویزیون 4K OLED سونی تضاد نفیس و بی سابقه ای را ایجاد می کند.

قدرت بیشتر ، کارایی بیشتر ، زیبایی بیشتر

پردازنده 4K HDR X1 Extreme در این تلویزیون شامل پردازش تصویر قدرتمند در زمان واقعی برای تصاویر فوق العاده دقیق است. همه چیز را که تماشا می کنید طول می کشد و از کیفیت آن به بالاترین کیفیت 4K HDR می رسد.

این مطلب را از دست ندهید   باز نشدن فلش در تلویزیون

کیفیت منحصر به فرد صدا و هماهنگی آن با تصویر

برخلاف بیشتر بلندگوهای تلویزیون ، صدا از کل صفحه به شما می رسد و شما را در تجربه های جالب جدید سرگرمی غوطه ور می کند. این تصویر و صدا در هماهنگی کامل است.

درخشش و روشنی رنگ ها ، با نمایش رنگهای اضافی

رنگهای واضح و واقعی را در فیلم ها و سریال های خود مشاهده کنید. A TRILUMINOS نمایش رنگ نقشه ها از یک پالت گسترده تر ، و به طور واضح تکثیر می دهد.

سرگرمی هیجان انگیز 4K HDR را کشف کنید

این تلویزیون هیجان فیلم ها و بازی ها را با کیفیت 4K HDR برای شما به ارمغان می آورد. این برنامه می تواند محتوای HDR را از خدمات مختلف پخش کند و انواع مختلفی از فرمت های HDR از جمله HDR10 ، Hybrid Log-Gamma و Dolby Vision را در اختیار شما قرار می دهد.

مشاهده خود را با Dolby Vision Trans تغییر دهید

صحنه هایی را با نور های برجسته ، تاریک های عمیق تر و رنگ های پر جنب و جوش زنده کنید. Dolby Vision یک راه حل HDR است که یک تجربه سینمایی همه جانبه و جذاب را در خانه شما ایجاد می کند.

HDR چیست

از بازی HDR لذت ببرید

تلویزیون های 4K HDR سونی برای کنسول های PlayStation Play 4 و PlayStation St 4 Pro شرکای عالی خود را ایجاد می کنند. یک تجربه بازی پرمشاط و پر سرگرم کننده و با رنگ های بسیار پر جنب و جوش را تجربه کنید.

Android TV

با صفحه اصلی تلویزیون BRAVIA ، می توانید محتوای مورد نظر برای تماشای آن را آسان کنید. به سادگی از تلویزیون برای فیلم مورد علاقه خود بپرسید ، سپس بنشینید و لذت ببرید. صفحه اصلی را مطابق دلخواه خود تنظیم کنید و تجربه خود را با اتصال آسان به دستگاه های دیگر گسترش دهید.

این مطلب را از دست ندهید   تلویزیون سونی 46EX710

با احتیاط برای صفحه طراحی شده است

این تلویزیون 4K HDR OLED دارای طراحی تمیز و مینیمالیستی است که شما را به سمت اهمیت مهم حفظ می کند.

واقعیت همانطور که قرار بود تجربه شود

پردازنده 4K HDR X1 ™ Extreme تصاویر را به طور واضح و با کیفیت ارائه می دهد. X1 Extreme تصاویر و رنگ ها را همانطور که هست نشان می دهد ، روشی که می خواهید آنها را ببینید.

سرگرمی هیجان انگیز 4K HDR را کشف کنید

این تلویزیون هیجان فیلم ها و بازی ها را با کیفیت 4K HDR برای شما به ارمغان می آورد. این برنامه می تواند محتوای HDR را از خدمات مختلف پخش کند و انواع مختلفی از فرمت های HDR از جمله HDR10 ، Hybrid Log-Gamma و Dolby Vision را در اختیار شما قرار می دهد.

از بازی HDR لذت ببرید

تلویزیون های 4K HDR سونی شریک بسیار خوبی برای کنسول های PlayStation 4 و PlayStation 4 Pro.5 ارائه می دهند. خود را در یک تجربه بازی پرشور و سرگرم کننده پر رنگ با رنگ های بسیار پر جنب و جوش غوطه ور کنید.

0/5 (0 نقد و بررسی)
اندازه گیری صفحه تلویزیون

نحوه اندازه گیری صفحه تلویزیون سونی

اندازه گیری صفحه تلویزیون. به یک تلویزیون سونی جدید برای اتاق نشیمن یا اتاق خواب خود توجه کرده اید؟ بدون دانستن اینکه باید به چه …

ادامه مطلب
ایجاد خطای نداشتن سیگنال تلویزیون

علت ایجاد خطای نداشتن سیگنال تلویزیون سونی

ایجاد خطای نداشتن سیگنال تلویزیون. آیا از اینکه تلویزیون سونی شما همچنان پیام‌های «بدون سیگنال» را نشان می‌دهد ناامید هستید؟ اگر بله، پس ممکن است …

ادامه مطلب
دلایل کم نور موضعی در تلویزیون

دلایل کم نور موضعی در تلویزیون سونی

دلایل کم نور موضعی در تلویزیون . هنگام انتخاب یک تلویزیون سونی جدید، مشخصات بسیار زیادی وجود دارد که باید در نظر بگیرید – اندازه …

ادامه مطلب
تفاوت بین تلویزیون سونی دیجیتال و HDTV

تفاوت بین تلویزیون سونی دیجیتال و HDTV

تفاوت بین تلویزیون سونی دیجیتال و HDTV . اجرای پخش DTV (تلویزیون سونی دیجیتال) و HDTV (تلویزیون سونی با وضوح بالا) در سال 2009 در …

ادامه مطلب
روشن نشدن تلویزیون سونی

اقدامات مهم برای تعمیر روشن نشدن تلویزیون سونی

روشن نشدن تلویزیون سونی. آیا به تازگی متوجه شده اید که تلویزیون سونی شما روشن نمی شود؟ درست مانند هر دستگاه الکترونیکی دیگری، تلویزیون سونی …

ادامه مطلب