نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

بررسی سونی KD-65XH9005

سونی KD-65XH9005 اندازه 65 اینچ یکی از دو تلویزیون سونی است که توسط شرکت با نام تجاری “آماده برای پلی استیشن 5” نامگذاری شده است. تنها مشکل این است که برای PlayStation 5 آماده نیست – حداقل تا زمانی که یک به روزرسانی سیستم عامل را دریافت نکند. این به روزرسانی 4K@120Hz (اغلب به عنوان HFR نامیده می شود)، VRR (نرخ تجدید متغیر) و ALLM (حالت تاخیر کم خودکار) را به پورت های HDMI XH9005 وارد می کند، اما هنوز تاریخی برای آن در نظر گرفته نشده است. با ما همراه باشید تا درمورد امکانات تلویزیون سونی KD-65XH9005 اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم.

امکانات سونی KD-65XH9005

تلویزیون های سونی XH90 دارای صفحه نمایش بدون حاشیه «Flush Surface» از نوع LCD های LCD برتر سری XH95 نیستند، اما هنوز جای کمی برای نگرانی وجود دارد. این یک اثر هنری نیست، مانند سونی های برتر، اما یک تلویزیون کاملاً زیبا است.

به اندازه کافی باریک است (در ضخامت 7 سانتی متر) و وزن 22.2 کیلوگرم آن به راحتی بر روی دو پایه تیغه فلزی شکل V قرار می گیرد. آنها نسبتا پهن هستند و فاصله آنها حدود 113 سانتیمتر است، بنابراین بررسی کنید که مبلمان شما به درستی کار می کند.

دیگر تمایلی به اتصال نخواهید داشت. چهار HDMI و دو USB، به علاوه خروجی های نوری و هدفون وجود دارد. بلوتوث 4.2 نیز در آن تعبیه شده است.

پردازنده 4K HDR X1

KD-65XH9005 مجهز به پردازنده 4K HDR X1 است-پردازنده ردیف دوم سونی برای سال 2020. این تلویزیون هنوز یک تلویزیون تمام عیار با نور پس زمینه LED با کم نور محلی است و شامل پشتیبانی از استانداردهای HDR10، HLG و Dolby Vision HDR است.، و Dolby Atmos برای صدا. همچنین Netflix Calibrated است.

این مطلب را از دست ندهید   چشمک زدن چراغ تلویزیون

تلویزیون هوشمند

Android TV همچنان سیستم عامل انتخابی تلویزیون سونی است. این برنامه به خوبی اجرا شده است و دارای مجموعه ای بسیار قوی از برنامه های ویدئویی و صوتی است. تیونر تلویزیون، EPG هفت روزه و خدمات پشتیبانی از YouView است، با بیش از 70 کانال تلویزیونی و ایستگاه های رادیویی رایگان رایگان، به علاوه یک صفحه تنظیم شده مفید از محتوای پخش درخواستی.

البته با Android TV، گوگل بیشتر می آید، و این چیز بدی نیست. Chromecast (چند اتاقه، آینه کاری و موارد دیگر)، مانند کنترل صوتی از طریق دستیار Google و Alexa، داخلی است. کسانی که اکوسیستم اپل را برای موسیقی و ادغام خانه های هوشمند ترجیح می دهند، نیز احساس نخواهند کرد. سونی KD-65XH9005 دارای AirPlay 2- و HomeKit است.

تصویر سونی KD-65XH9005

فناوری پردازش حرکت X-Motion Clarity سونی، مانند همیشه، به طور قابل ملاحظه ای عالی است زیرا سکانس های اکشن در ابتدای Deadpool را با وضوح 4K HDR مشاهده می کنیم. صافی را برای هر دو حالت میانی برای بهترین جلوه تنظیم کنید. یک درجه در نوار لغزنده Clearness نیز ارزش فریاد زدن را دارد و تاثیری مضر بر روشنایی تصویر نخواهد داشت.

سطح مشکی پایه در این تلویزیون برای یک صفحه LCD عالی است. از آنجا، سونی دامنه وسیعی را برای انتخاب معامله دلخواه شما بین جزئیات سایه و عمق سیاه ارائه می دهد. فیلترهای Contrast Enhancer، Local dimming، X-tended Dynamic Range و Black Adjust بسیار چشمگیر هستند. اینها با تجزیه و تحلیل تصویر در زمان واقعی کار می کنند و تلویزیون سعی می کند تصویر را با توجه به مخلوط نور و مناطق در هر فریم بهینه کند.

این مطلب را از دست ندهید   نقش برد اینورتر در تلویزیون

چنین فناوری پردازشی اغلب مانع می شود، اما در اینجا به خوبی قابل قضاوت هستند، و ما توصیه می کنیم با همه آنها کار کنید. حتی اگر ترجیح می دهید همه چیز را به صورت خودکار داشته باشید، باز هم یک تصویر عالی است.

صدا سونی KD-65XH9005

KD-65XH9005 مجهز به فناوری صوتی Acoustic Multi-Audio سونی در قالب یک جفت راننده کامل در قسمت زیر قاب و همچنین مجموعه ای از توییترها با ارتفاع تقریباً گوش در عقب است. هدف بهبود وضوح صدا است – چیزی که این سیستم به آن دست می یابد.

با گوش دادن به Deadpool، این حس وجود دارد که صدا به سادگی در مسیر شنونده است. دقت بسیار بالا است، هر دو صدا و جلوه های پس زمینه واضح است. حتی پشت ماسک وی نیز مشکلی برای انتخاب دیالوگ وید ویلسون وجود ندارد. برخی از جزئیات صوتی درخشان در موسیقی متن و اقدام تصادفی وجود دارد، مانند خراشیدن چرخ های اسکیت بورد روی سطح شیب دار بتونی هنگامی که ویلسون برای گزارش کار شغلی خود می رود.

بلندگوهای X-Balanced به گونه ای طراحی شده اند که بین صدای بهتر رانندگان گرد شده و فضای نازکی که برای قرار دادن آنها در نظر گرفته شده است، سازگاری خوبی ایجاد کند. همراه با توییترها، پویایی فوق العاده ای را ایجاد می کنند. جلوه های تصادف آزادراه ددپول در مقیاس مناسب ارائه می شود، و هنگامی که عمل متوقف می شود و سر و صدا کاهش می یابد، سکوت مطلق است.

با این حال، با وجود همه این ویژگی های مثبت، ارائه صوتی فاقد وزن است. حتی با افزایش اکولایزرها در فرکانس های باس، این تلویزیون بازدیدهای بزرگی را ارائه نمی دهد. صدای تیراندازی ترسناک است و ضربات بدن هرگز کاملاً به زمین نمی نشیند.

این مطلب را از دست ندهید   پاور تلویزیون سونی

مقالات مرتبط:

پایه قابل اتصال تلویزیون

0/5 (0 نقد و بررسی)
اندازه گیری صفحه تلویزیون

نحوه اندازه گیری صفحه تلویزیون سونی

اندازه گیری صفحه تلویزیون. به یک تلویزیون سونی جدید برای اتاق نشیمن یا اتاق خواب خود توجه کرده اید؟ بدون دانستن اینکه باید به چه …

ادامه مطلب
ایجاد خطای نداشتن سیگنال تلویزیون

علت ایجاد خطای نداشتن سیگنال تلویزیون سونی

ایجاد خطای نداشتن سیگنال تلویزیون. آیا از اینکه تلویزیون سونی شما همچنان پیام‌های «بدون سیگنال» را نشان می‌دهد ناامید هستید؟ اگر بله، پس ممکن است …

ادامه مطلب
دلایل کم نور موضعی در تلویزیون

دلایل کم نور موضعی در تلویزیون سونی

دلایل کم نور موضعی در تلویزیون . هنگام انتخاب یک تلویزیون سونی جدید، مشخصات بسیار زیادی وجود دارد که باید در نظر بگیرید – اندازه …

ادامه مطلب
تفاوت بین تلویزیون سونی دیجیتال و HDTV

تفاوت بین تلویزیون سونی دیجیتال و HDTV

تفاوت بین تلویزیون سونی دیجیتال و HDTV . اجرای پخش DTV (تلویزیون سونی دیجیتال) و HDTV (تلویزیون سونی با وضوح بالا) در سال 2009 در …

ادامه مطلب
روشن نشدن تلویزیون سونی

اقدامات مهم برای تعمیر روشن نشدن تلویزیون سونی

روشن نشدن تلویزیون سونی. آیا به تازگی متوجه شده اید که تلویزیون سونی شما روشن نمی شود؟ درست مانند هر دستگاه الکترونیکی دیگری، تلویزیون سونی …

ادامه مطلب