نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

بررسی سری MASTER تلویزیون

بررسی سری MASTER تلویزیون سونی

بررسی سری MASTER تلویزیون در این مطالب سری MASTER تلویزیون سونی را مورد بررسی قرار می دهد. کیفیت تصاویر و صدا در این تلویزیون بسیار بالا بوده است. فیلم و تصاویر را با کیفیت بالا مشاهده نمایید.

تکنولوژی 8K

ببینید چگونه با ترکیب درخشش 8K HDR در تلویزیون سونی سری MASTER تصاویر با کیفیت فوق العاده ای پخش می شوند.

فناوری 8K و X1 ™ Ultimate در این تلویزیون سونی جای گرفته است به سادگی می توانید. تصاویر غنی در عمق ، بافت و جزئیات هستند و  زمینه نمایش شما را با رئالیسم بی نظیر پر می کنند.

جزئیات پنهان را در 8K مشاهده نمایید

با داشتن قابلیت 8K و X-Reality ™ PRO ، تصاویر در زمان سریع و دقیق تر پردازش می شوند. به عنوان مثال جزییاتی از معماری ساختمان را نشان می دهند که قبلاً دیدن آنها دشوار بوده است.

کنتراست دقیق

با حداکثر بیست برابر کنتراست تلویزیون های LED معمولی ، این تلویزیون 8K HDR با 8k X فناوری و کیفیت Dynamic Range ™ PRO را در صفحه نمایش دارد. همچنین تضمین می کند که صحنه های تاریک، تاریک تر و درخشان تر هستند. ببینید چگونه شکل ها و بافت ها در سایه های زیر پل و زیر چراغ های روشن برج ظاهر می شوند.

LED پر قدرت

این LED می تواند چراغ های بیشتر ، روشنایی بیشتر ، دقت بیشتر را ارائه دهد.

تلویزیون های LED Full Array روشنایی صفحه را توسط LED های بیشتری که مستقیماً در پشت صفحه قرار دارند تأمین می کند.  در مقایسه با تلویزیون های LED معمولی لبه های تلویزیون روشن می شوند. به این معنای است که تلویزیون می تواند به صورت مستقل مناطق مجزا از LED ها را برای کنتراست دقیق تر اجرا نماید.

این مطلب را از دست ندهید   پایه قابل اتصال تلویزیون

تصاویر و صدا با هماهنگی کامل

صدا در لحظه با تصاویر واقعی و آکوستیک در هماهنگی می باشد. تصاویر بسیار زیبا و با کیفیت Sound-from-Image  برای عملکردهای دیداری و شنیداری جذاب طراحی شده است.

واقعیت صدا از تصویر

سیستم چند منظوره صوتی Acoustic شامل چهار بلندگو جلوی صدا برای داشتن صدای معتبر است. با عملکرد و هماهنگ بودن دقیق تصویر و صدا، مشاهده فیلم ها بسیار واقعی تر می باشد.

محور صدای نفس گیر

با استفاده از قابلیت BRAVIA به عنوان بلندگو در مرکز گفتگو ، آواز و سازهای با وضوح استثنایی را بشنوید. به سادگی سیستم سینمای خانگی خود را وصل کنید تا یک تجربه همه جانبه و واقعی سینمایی را تجربه کنید.

صفحه بزرگ

این تلویزیون K HDR8 سونی برای مشاهده صفحه نمایش بزرگ فوق العاده طراحی شده است. تصاویر قدرتمند درست شما را در قلب فیلم ها و تصاویر قرار می دهند.

سایه های پر جنب و جوش از هر زاویه دید

در این تلویزیون K8 رنگ های واضح و واقعی را حتی از طرفین ببینید. فناوری X-Wide Angle به شما امکان می دهد از سایه و رنگ های با کیفیت TRILUMINOS enjoy لذت ببرید و از هر زاویه ای تصاویر و فیلم ها را نمایش دهید.

زیبایی با واضح بالا

فناوری X-Motion Clarity action عملکرد سریع را صاف و شفاف نگه می دارد. برای به حداقل رساندن تاری ، تصاویر متحرک دقیقاً کنترل می شوند. حتی در صحنه های پر سرعت ، تصاویر واضح و بدون از بین رفتن روشنایی هستند.

از کیفیت استودیو با حالت کالیبراسیون Netflix لذت ببرید

این مطلب را از دست ندهید   تلویزیون سونی سری XBR A8G

این حالت مخصوصاً برای لذت بردن از شبکه ی سینمایی Netflix  کیفیت تصویر را افزایش داده است.

تمام فیلم های مورد علاقه خود را به روشی کاملا جدید با درام و واقع گرایانه بیشتر در تلویزیون 8K HDR که برای ارائه یک تجربه معتبر فیلم در خانه طراحی شده است ، مشاهده کنید.

کابل های پنهان و مرتب

کابل ها را به صورت مرتب در پایه مخفی نگه داشته شده است. و با نگهدارنده کابل عرضه شده در محل کابل ها در کنار یکدیگر قرار می گیرند.

کنترل آسان با ریموت هوشمند

سایر دستگاه ها را از طریق HDMI به تلویزیون خود وصل کنید و همه آنها را با استفاده از یک فرمانده هوشمند کنترل کنید. طراحی باریک تر و گرد تر با میکروفن کنترل صدا و طرح دکمه پیشرفته استفاده از تلویزیون سونی را بسیار آسان می کند.

مشخصات کلی سری MASTER تلویزیون سونی

  • موجود در کلاس 85 ” (84.6″ قطر) ، کلاس 98 “(قطر 97.6”)
  • دامنه پویا 8K بالا
  • پردازنده تصویر X1 Ultimate
  • درایو اصلی نور پس زمینه
  • قابلیت چند صوتی آکوستیک
0/5 (0 نقد و بررسی)
اندازه گیری صفحه تلویزیون

نحوه اندازه گیری صفحه تلویزیون سونی

اندازه گیری صفحه تلویزیون. به یک تلویزیون سونی جدید برای اتاق نشیمن یا اتاق خواب خود توجه کرده اید؟ بدون دانستن اینکه باید به چه …

ادامه مطلب
ایجاد خطای نداشتن سیگنال تلویزیون

علت ایجاد خطای نداشتن سیگنال تلویزیون سونی

ایجاد خطای نداشتن سیگنال تلویزیون. آیا از اینکه تلویزیون سونی شما همچنان پیام‌های «بدون سیگنال» را نشان می‌دهد ناامید هستید؟ اگر بله، پس ممکن است …

ادامه مطلب
دلایل کم نور موضعی در تلویزیون

دلایل کم نور موضعی در تلویزیون سونی

دلایل کم نور موضعی در تلویزیون . هنگام انتخاب یک تلویزیون سونی جدید، مشخصات بسیار زیادی وجود دارد که باید در نظر بگیرید – اندازه …

ادامه مطلب
تفاوت بین تلویزیون سونی دیجیتال و HDTV

تفاوت بین تلویزیون سونی دیجیتال و HDTV

تفاوت بین تلویزیون سونی دیجیتال و HDTV . اجرای پخش DTV (تلویزیون سونی دیجیتال) و HDTV (تلویزیون سونی با وضوح بالا) در سال 2009 در …

ادامه مطلب
روشن نشدن تلویزیون سونی

اقدامات مهم برای تعمیر روشن نشدن تلویزیون سونی

روشن نشدن تلویزیون سونی. آیا به تازگی متوجه شده اید که تلویزیون سونی شما روشن نمی شود؟ درست مانند هر دستگاه الکترونیکی دیگری، تلویزیون سونی …

ادامه مطلب