نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

انواع تلویزیون­ های سونی

تاریخچه تلویزیون سونی

انواع تلویزیون­ های سونی سونی یک شرکت چند شعبه ­ای و چند ملیتی ژاپنی، که در زمینه­ی تولید لوازم الکترونیکی، صنعت بازی­های تصویری و ویدئویی، تجهیزات سرگرمی، صنعت موسیقی، فیلم برای بازارهای عادی و حرفه­ای فعالیت داشته که این شرکت را به یکی از ثروتمندترین شرکت­های جهان تبدیل کرده است.

شرکت سونی در سال 1946 توسط آقایان ماسارو ایبوکا و آکیو موریتا به نام شرکت ارتباطات مخابراتی توکیو و با همکاری سازنده طولانی و بی­سابقه ­ی این دو نفر در تاریخ کسب و کار، شروع به کار کرد.

در سال 1958 سونی به عنوان رسمی این شرکت که از کلمه لاتین SONUS به معنای صدا، گرفته شده و تبدیل به یک عبارت بین­المللی شد. محصولات ابتدایی این شرکت، تولیدات رادیویی و دستگاه­های ترانزیستوری جیبی بوده، از دهه 1950 میلادی فعالیت­های سونی با تولید محصولاتی از جمله تلویزیون، دستگاه­های رادیویی در سایزهای متفاوت (واکمن، دیسکمن و …) شکل دیگری به خود گرفت و سپس در سال 1976 دستگاه ضبط ویدئو (بتامکس) و ویدئو کاست وارد بازار شد. و سپس انواع دستگاه­های LD، VCD، DVD، MD، UMD، دوربین­های تصویربرداری عکاسی، کامپیوترهای شخصی و اخیراً گوشی و تلویزیون­های هوشمند، وارد بازار شده ­اند.

انواع تلویزیون­ های سونی
انواع تلویزیون­ های سونی

تلویزیون­های سونی یکی از برندهای گران قیمت و مرغوب که دارای تنوع فراوانی که مطابق با هر نوع سلیقه­ای می­باشد. با رشد فزاینده استفاده از وسایل الکترونیکی، امروزه مردم بیشتر به دنبال استفاده از محصولات متفاوت با بهترین کارائی هستند. تلویزیون که یکی از کاربردی­ترین وسائل و به عبارتی نقطعه تجمیع خانواده بوده، در هر خانه­ای یافت می­شود.

این مطلب را از دست ندهید   نگهداری از تلویزیون

مزایای سونی بیشتر از معایب آن می­باشد. یکی از مشکلات انواع تلویزیون سونی، سرعت کند آن به مرور زمان با وجود اینکه سیستم این تلویزیون مبتنی بر اندروید است، می­باشد.

تعمیر پنل تلویزیون

شناسایی تلویزیون سونی از کد شناسایی

کد روی محصولات به همراه نام و مدل، گویای شماره مدل، سال تولید و بسیاری از پارمترهای دیگر است. مدل­های خاص سونی مناسب با بودجه­های خاص با علامت KDL و سایر مدل­های آن XBR شروع شده است. برای شناسایی کد XBR کافی است به 3 عدد آخر مدل توجه کرد، هرجه این عدد بالاتر باشد، قیمت تلویزیون بالاتر می­رود.

برای مثال تلویزیون مدل XBR55X900E یک مدل تلویزیون 55 اینچ با وضوح بالا و تولید 2017 و مدل KDL32W600D یک تلویزیون 32 اینچ با وضوح کمتر که در سال 2016 به بازار آمده است.

انواع تلویزیون­ های سونی
انواع تلویزیون­ های سونی

پلت­فرم­های تلویزیون­های سونی

با استفاده از یکی از با کیفیت­ترین و سریع­ترینپلت­فرم­ها، در تلویزیون سونی، ارتباطی بسیار خوب بین گوشی­های تلفن همراه و انواع تلویزیون سونی ایجاد شده که باعث دسترسی سریع و راحت به محتوا می­شود.

سیستم عامل­های تلویزیون سونی

در حال حاضر آخرین نسخه سیستم عامل اندروید، نام اندروید ­­­.. در اختیار کاربران تلویزیون سونی است.

کیفیت تلویزیون سونی

کیفیت خوب پنل و تصویر، کنتراست بالا، کیفیت بالای رنگ، کم بودن تاخیر ورودی در این تلویزیون موجب افزایش قیمت و رضایت مشتریان خصوصاً علاقمندان به بازی­های  ویدئویی با کیفیت است. کیفیت تصاویر در تلویزیون­های سونی به صورت HD، FullHD، 4K بوده و پنل­ها نیز به صورت IPS، OLED، VA تولید می­شود.

قیمت عرضه تلویزیون­های سونی

قیمت عرضه این تلویزیون­ها بالاست و جزو گران­ترین­ها می­باشد.

این مطلب را از دست ندهید   عدم اتصال بلوتوث به تلویزیون
فاکتور سرعت حرکت یا Mohtinhanling

این فاکتور در این نوع تلویزیون بسیار قوی طراحی شده و دارای فروش بسیار کم در این طراحی است.

پردازشگر قدرتمند

پردازشگر این تلویزیون X reality در کنار خاصیت کالیبره کردن به افزایش قیمت آن کمک می­کند.

0/5 (0 نقد و بررسی)
ایجاد خطای نداشتن سیگنال تلویزیون

علت ایجاد خطای نداشتن سیگنال تلویزیون سونی

ایجاد خطای نداشتن سیگنال تلویزیون. آیا از اینکه تلویزیون سونی شما همچنان پیام‌های «بدون سیگنال» را نشان می‌دهد ناامید هستید؟ اگر بله، پس ممکن است …

ادامه مطلب
دلایل کم نور موضعی در تلویزیون

دلایل کم نور موضعی در تلویزیون سونی

دلایل کم نور موضعی در تلویزیون . هنگام انتخاب یک تلویزیون سونی جدید، مشخصات بسیار زیادی وجود دارد که باید در نظر بگیرید – اندازه …

ادامه مطلب
تفاوت بین تلویزیون سونی دیجیتال و HDTV

تفاوت بین تلویزیون سونی دیجیتال و HDTV

تفاوت بین تلویزیون سونی دیجیتال و HDTV . اجرای پخش DTV (تلویزیون سونی دیجیتال) و HDTV (تلویزیون سونی با وضوح بالا) در سال 2009 در …

ادامه مطلب
روشن نشدن تلویزیون سونی

اقدامات مهم برای تعمیر روشن نشدن تلویزیون سونی

روشن نشدن تلویزیون سونی. آیا به تازگی متوجه شده اید که تلویزیون سونی شما روشن نمی شود؟ درست مانند هر دستگاه الکترونیکی دیگری، تلویزیون سونی …

ادامه مطلب
افزایش طول عمر تلویزیون

نکاتی برای افزایش طول عمر تلویزیون سونی

برای افزایش طول عمر تلویزیون چه نکاتی باید رعایت کنید؟ تلویزیون سونی به یکی از محبوب ترین لوازم خانگی و اعتیاد مردم در سراسر جهان …

ادامه مطلب