نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

آموزش اتصال موبایل به تلویزیون

صفر تا صد اتصال موبایل به تلویزیون

اتصال موبایل به تلویزیون . همانطور که می‌دانید یکی از استفاده‌های تلویزیون، وصل کردن گوشی موبایل به آن و دیدن آنچه که در گوشی است در ابعاد بزرگتر است. در واقع وصل کردن گوشی به تلویزیون عموما از دو نوع تشکیل می‌شود. اولین نوع وصل کردن گوشی به تلویزیون در حالت آینه وار است، به صورتی که هر آنچه در گوشی انجام دهید می‌توانید در تلویزیون ببینید. اما نوع دوم استفاده از گوشی به عنوان یک فلش است. که با اینکار در واقع تلویزیون گوشی همراه شما را به عنوان یک فلش شناسایی می‌کند.

در مرکز تعمیرات تلویزیون سونی با مشاهده نوع تلویزیون می‌توانیم تشخیص دهیم که تلویزیون شما قابلیت وصل شدن از کدام طریق به تلفن همراه را دارد.

همچنین در مورد وصل کردن گوشی به تلویزیون به عنوان فلشی که می‌توانید از روی آن فایل‌هایی را باز کرده و نمایش دهید باید از کابل USB یا کابل شارژر موبایل خود استفاده کنید. این روش در صورت مطابقت گونه تلفن همراه و تلویزیون در اغلب تلویزیون‌ها قابلیت انجام شدن دارد.

اتصال موبایل به تلویزیون

همچنین اگر با این روش‌ها نتوانستید مشکل وصل شدن گوشی به تلویزیون‌تان را رفع کنید، با یک تماس می‌توانید از خدمات تعمیرات مرکز تلویزیون سونی بهره ببرید و بدانید که آیا می‌توانید تلویزیون خود را به انواع گوشی‌های موبایل موجود وصل کنید یا خیر.

چگونه گوشی را با کابل شارژر به تلویزیون وصل کنیم؟

از رایج‌ترین سوالاتی که کاربران از ما می‌پرسند این است که چگونه گوشی را به تلویزیون وصل کنیم؟ افراد از این روش برای نشان دادن چیز‌های مختلف موجود روی گوشی خود به دیگر افراد نیز استفاده می‌کنند. می‌توان کارهای زیادی با وصل کردن گوشی به تلویزیون انجام داد. کارهایی مثل دیدن ویدئو‌ها و فیلم‌های روی گوشی موبایل، تماشای بازی کردن فرد روی گوشی و دیدن مجموعه اپلیکیشن‌هایی که روی گوشی شماست خواهد بود. کارایی وصل کردن گوشی به تلویزیون بسیار زیاد است. حال می‌پردازیم به این مسئله تا بیشتر با آن آشنا شویم.

این مطلب را از دست ندهید   بررسی تلویزیون سونی X80J

برای وصل کردن گوشی به تلویزیون یکی از حالت‌های موجود اتصال از طریق کابل USB است. اتصال از طریق کابل USB به این صورت است که از همان کابل شارژ خود می‌توانید برای وصل کردن گوشی به تلویزیون استفاده کنید. به این صورت که یک سر را به گوشی و سر دیگر را به تلویزیون وصل می‌کنید حواستان باشد به هنگام اتصال سیم به گوشی وقتی ابتدا سیم را به تلویزیون وصل کرده‌اید و یا برعکس باید صفحه گوشی را روشن نگهدارید. روشن نگه داشتن صفحه به این دلیل است که هنگام برقراری اتصال یک دسترسی یا مشخص کردن نوع استفاده را از شما می‌خواهد. وقتی می‌خواهید از گوشی موبایل‌تان به عنوان حافظه فلش استفاده کنید گوشی را روشن نگه داشته تا پیغام را ببینید و سپس هم گزینه اتصال مثل USB را انتخاب کنید.

تعمیرات تلویزیون سونی در تهران 

وصل کردن گوشی به تلویزیون با کابل HDMI

در وصل کردن گوشی به تلویزیون با کابل HDMI نیاز دارید تا هر دو طرف اتصال یعنی گوشی و تلویزیون از فناوری MHL پشتیبانی کنند. برای این اتصال اگر گوشی شما با این فناوری به روز آشنا بود می‌توانید از خرید کابل HDMI صرفه نظر کنید. برای اتصال از این طریق و بدون خرید کابل HDMI باید یک مبدل برای شارژر موبایل خود که از هر نوعی است خریداری بکنید و آن را به جایگاه کابل HDMI تلویزیون وصل بکنید. سوالی که اغلب افراد از ما می‌پرسند آن است که چطور بفهمیم تلویزیون یا گوشی‌مان قابلیت MHL را دارد یا خیر، که برای چک کردن می‌توانید از بررسی تنظیمات و یا نصب اپلیکیشن‌های خاص استفاده کنید.

این مطلب را از دست ندهید   رایج‌ترین ارورهای دوربین سونی

وصل کردن گوشی به تلویزیون با Wifi Direct

یکی دیگر از روش‌های وصل کردن گوشی به تلویزیون اتصال از طریق Wifi Direct است. این قابلیت نوعی بلوتوث پیشرفته و اتصالی بدون نیاز به سیم بین دو دستگاه است. این اتصال از برد بیشتر و سرعت بالاتری برخوردار است. این قابلیت را می‌توانید از راه دور نیز برای وصل کردن گوشی به تلویزیون استفاده کنید. که می‌توانید با این قابلیت به تماشای عکس‌ها و فیلم‌ها در ابعاد بزرگتر و در کنار خانواده بنشینید. همچنین ممکن است برخی تلویزیون‌ها از این قابلیت پشتیانی نکنند، که در اینجا می‌توانید مثل اتصال فلش مموری به تلویزیون گوشی را به تلویزیون وصل کنید.

در این مقاله به چگونگی وصل کردن گوشی به تلویزیون پرداختیم. برای آن چندین راه حل پیشنهاد کردیم. من جمله اتصال مثل فلش مموری، کابل HDMI و Wifi Direct که با توجه به قابلیت‌های تلویزیون خودتان از هر یک از این روش‌ها می‌توانید استفاده کنید. برای وصل کردن گوشی به تلویزیون حتما ابتدا قابلیت‌های گوشی و تلویزیون خود را بسنجید. امیدواریم این مقاله کارایی لازم را برای شما داشته باشد.

پیشنهاد مطالعه: رزولوشن تلویزیون چیست

4/5 (1 نقد و بررسی)
اندازه گیری صفحه تلویزیون

نحوه اندازه گیری صفحه تلویزیون سونی

اندازه گیری صفحه تلویزیون. به یک تلویزیون سونی جدید برای اتاق نشیمن یا اتاق خواب خود توجه کرده اید؟ بدون دانستن اینکه باید به چه …

ادامه مطلب
ایجاد خطای نداشتن سیگنال تلویزیون

علت ایجاد خطای نداشتن سیگنال تلویزیون سونی

ایجاد خطای نداشتن سیگنال تلویزیون. آیا از اینکه تلویزیون سونی شما همچنان پیام‌های «بدون سیگنال» را نشان می‌دهد ناامید هستید؟ اگر بله، پس ممکن است …

ادامه مطلب
دلایل کم نور موضعی در تلویزیون

دلایل کم نور موضعی در تلویزیون سونی

دلایل کم نور موضعی در تلویزیون . هنگام انتخاب یک تلویزیون سونی جدید، مشخصات بسیار زیادی وجود دارد که باید در نظر بگیرید – اندازه …

ادامه مطلب
تفاوت بین تلویزیون سونی دیجیتال و HDTV

تفاوت بین تلویزیون سونی دیجیتال و HDTV

تفاوت بین تلویزیون سونی دیجیتال و HDTV . اجرای پخش DTV (تلویزیون سونی دیجیتال) و HDTV (تلویزیون سونی با وضوح بالا) در سال 2009 در …

ادامه مطلب
روشن نشدن تلویزیون سونی

اقدامات مهم برای تعمیر روشن نشدن تلویزیون سونی

روشن نشدن تلویزیون سونی. آیا به تازگی متوجه شده اید که تلویزیون سونی شما روشن نمی شود؟ درست مانند هر دستگاه الکترونیکی دیگری، تلویزیون سونی …

ادامه مطلب