نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

آشنایی با تلویزیون هوشمند سونی براویا 55X9000H

تلویزیون هوشمند سونی براویا. یکی از لوازم های الکتریکی مهم که امروزه می توان آن را در مکان های گوناگون یافت تلویزیون ها می باشد. یکی از برند های قدرتمند که در زمینه ی ساخت تلویزیون فعالیت دارد سونی می باشد. سونی توانسته به راحتی بازار جهانی را به دست گیرد و تلویزیون های با کیفیتی را روانه بازار نماید. در این مقاله به بررسی تلویزیون سونی 55X9000H خواهیم پرداخت.

تلویزیون هوشمند سونی براویا

مشخصات کلی تلویزیون هوشمند سونی براویا

تلویزیون ال ای دی اندرویدی هوشمند سونی براویا 55X9000H 55 اینچ 4K Ultra HD مدل 2020 است. تلویزیون هوشمند Sony KD-55X9000H 55 اینچی Full Array LED 4K Ultra HD High Dynamic Range (HDR) با نمایشگری نامشخص برای لذت تماشای شما. نسبت ابعاد این صفحه نمایش 16:09 است تا آخرین استانداردها را برآورده کند و به عنوان انرژی تعریف نشده (هنگام کار) مصرف می کند.

از دیگر ویژگی های این تلویزیون می توان به Connect Share، Display Mirroring، Photo Share، Screen Casting، SmartShare اشاره کرد.

همچنین مجموع خروجی بلندگوی این تلویزیون 20 وات است. با افزایش طیف رنگ، TRILUMINOS با پردازنده X1 رنگ های بیشتری را نسبت به تلویزیون معمولی تولید می کند. این تلویزیون مجهز به تقویت‌کننده کنتراست پیکسل، رنگ و کنتراست در مناطق روشن افزایش یافته است، بنابراین می‌توانید از صحنه‌های پر از سایه‌ها و رنگ‌های واقعی، عمق بیشتر، بافت ظریف و کنتراست سیاه خالصی که فقط این تلویزیون می‌تواند ارائه دهد، لذت ببرید.

HDR که به عنوان محدوده دینامیکی بالا نیز شناخته می شود. اولاً، جزئیات از دست رفته را در تاریک ترین و روشن ترین مناطق تصویر حفظ می کند و ظاهری پویاتر به آن می بخشد و همچنین کیفیت تصویر تلویزیون 4K صاف و طبیعی را در حین تماشای شما بدون اعوجاج ایجاد می کند که ممکن است در تلویزیون های دیگر رخ دهد.

این مطلب را از دست ندهید   عدم دریافت شبکه های HD در تلویزیون سونی

طیف وسیع تر و دقیق تری از رنگ ها

با گسترش طیف رنگ، TRILUMINOS با پردازنده های X1 ما رنگ های بیشتری را نسبت به تلویزیون های معمولی تولید می کند. داده‌های موجود در هر تصویر را تجزیه و تحلیل و پردازش می‌کند تا رنگ‌ها حتی طبیعی‌تر و دقیق‌تر شوند تا تصاویر از همیشه به زندگی واقعی نزدیک‌تر باشند.

دقت کنتراست واقعی

کشف کنید که وقتی جزئیات دقیق را به نمایش می گذارید، تصاویر چقدر واقعی هستند. با روشن شدن مناطق LED به طور مستقل، Full Array LED کنتراست واقعی تری را با روشن تر کردن مناطق روشن و تاریک تر کردن مناطق تاریک فراهم می کند. کنتراست توسط Xtended Dynamic Range™ 8 بیشتر شده است که روشنایی را برای قله های بالاتر در تابش خیره کننده و سیاهی عمیق تر در سایه تنظیم می کند.

وضوح فوق العاده تلویزیون هوشمند سونی براویا

تصاویر باشکوه 4K9، سرشار از جزئیات و بافت در دنیای واقعی را ببینید که منحصراً توسط پردازنده 4K HDR X1™ ما ارائه می‌شود. تصاویری که با کیفیت 2K و حتی Full HD فیلم‌برداری شده‌اند توسط 4K X-Reality™ PRO با استفاده از پایگاه داده منحصربه‌فرد 4K به وضوح نزدیک به 4K ارتقا می‌یابند.

ریمستر HDR مبتنی بر شی

با ریمستر HDR مبتنی بر شی، رنگ تک تک اشیاء روی صفحه آنالیز و کنتراست تنظیم می‌شود، برخلاف اکثر تلویزیون‌ها که کنتراست فقط در امتداد یک منحنی کنتراست سیاه به سفید تنظیم می‌شود. از آنجایی که اشیا به صورت جداگانه بازسازی می شوند، این تلویزیون می تواند عمق، بافت ها و تصاویر واقعی تری را تولید کند.

صدا در تلویزیون های معمولی با بلندگو در زیر صفحه نمایش اغلب با تصویر هماهنگ نیست. ™ Acoustic Multi-Audio ما شامل دو توییتر موقعیت‌یابی صدا در پشت تلویزیون است که صدا را قادر می‌سازد تا عمل را دنبال کند و واقعاً همه‌جانبه است.

این مطلب را از دست ندهید   آموزش تنظیمات زیرنویس تلویزیون سونی

طراحی زیبا و ظریف

قاب آلومینیومی باریک شما را بر روی اکشن متمرکز می کند، نه آنچه در اطراف آن است. پایه فلزی نازک رویکردی مینیمالیستی دارد و به زیبایی در اتاق‌های معاصر ترکیب می‌شود.

استفاده از کنترل صوتی در تلویزیون هوشمند سونی براویا

با همان سرعتی که می توانید صحبت کنید، تمام سرگرمی هایی را که می توانید در مورد آنها آرزو کنید، بیابید. با کنترل صوتی پیشرفته، این تلویزیون هوشمند اندرویدی به شما امکان می‌دهد از فیلم‌ها و نمایش‌ها از برنامه‌ها یا پخش‌ها در یک لحظه لذت ببرید.

Chromecast به شما امکان می‌دهد ویدیوها، بازی‌ها و برنامه‌های مورد علاقه خود را از دستگاه تلفن همراه خود با کیفیت کامل به تلویزیون داخلی Chromecast خود ارسال کنید.

برای بزرگ کردن چیزهایی که دوست دارید فقط یک ضربه روی دکمه Cast روی صفحه Android یا iOS خود کافی است. محتوای خود را ارسال کنید سپس به مرور در تلفن یا رایانه لوحی خود ادامه دهید.

کنترل آسان با ریموت هوشمند

ست تاپ باکس ها و سایر دستگاه ها را از طریق HDMI به تلویزیون خود متصل کنید و همه آنها را با استفاده از یک فرمان هوشمند کنترل کنید. طراحی باریک تر و گردتر با میکروفون داخلی کنترل صوتی و چیدمان دکمه های پیشرفته، استفاده از آن را نیز بسیار آسان می کند.

اتصال بلوتوث

برای سرگرمی آسان و بدون سیم، دستگاه های سازگار با BLUETOOTH® را به تلویزیون خود وصل کنید. هدفون یا هدفون بلوتوث خود را با براویا جفت کنید و از برنامه های تلویزیونی و موسیقی در مکان مورد علاقه خود، بدون مزاحمت یا وقفه لذت ببرید.

این مطلب را از دست ندهید   کابل های مهم برای تلویزیون سونی

حفظ شور و اشتیاق تصویر

برای رسیدگی به تغییرات رنگ در فرآیند تولید، این تلویزیون آماده استفاده از نرم افزار کالیبراسیون خودکار Calman با کارایی بالا پرتره نمایشگر است. این اجازه می دهد تا سطح بی سابقه ای از کالیبراسیون و توانایی تنظیم دقیق تنظیمات به سادگی از طریق تنظیمات تصویر معمولی امکان پذیر نیست.

این بازتولید رنگ با کیفیت بالا را ارائه می‌کند که مطابق با سیگنال تلویزیون اصلی است و حتی می‌تواند با ظریف‌ترین تغییرات رنگی که ممکن است در طول زمان رخ دهد، تطبیق دهد.

این تلویزیون Calman Ready است و به مشتریان این امکان را می‌دهد تا از نرم‌افزار استفاده شده توسط سازندگان بصری در جریان‌های کاری کنترل کیفیت پس از تولید بهره‌مند شوند و تعهد ما را برای ارائه تصاویر با دقت درجه‌بندی رنگ‌های حرفه‌ای در خانه نشان دهد.

شنیدن صدای با کیفیت بالا

بلندگوی X-Balanced ما که برای تکمیل کیفیت صدا و باریکی تلویزیون با شکل جدید منحصر به فردش طراحی شده است، فیلم و موسیقی را با صدایی واضح پخش می کند.

ایجاد صحنه های سریع و روشن

در برخی از صفحه‌ها، صحنه‌های اکشن ورزشی و سریع ممکن است به‌طور تار به نظر برسد. آخرین فناوری X-Motion Clarity™ ما همه چیز را صاف، روشن و شفاف نگه می‌دارد. هر پلک زدن به صورت جداگانه کنترل می شود و مدت زمان آن بهینه می شود، در حالی که روشنایی در صورت نیاز افزایش می یابد، بنابراین شما چیزی را از دست نخواهید داد.

پیشنهاد مطالعه: تعمیر صفحه سفید تلویزیون سونی

0/5 (0 نقد و بررسی)
ایجاد خطای نداشتن سیگنال تلویزیون

علت ایجاد خطای نداشتن سیگنال تلویزیون سونی

ایجاد خطای نداشتن سیگنال تلویزیون. آیا از اینکه تلویزیون سونی شما همچنان پیام‌های «بدون سیگنال» را نشان می‌دهد ناامید هستید؟ اگر بله، پس ممکن است …

ادامه مطلب
دلایل کم نور موضعی در تلویزیون

دلایل کم نور موضعی در تلویزیون سونی

دلایل کم نور موضعی در تلویزیون . هنگام انتخاب یک تلویزیون سونی جدید، مشخصات بسیار زیادی وجود دارد که باید در نظر بگیرید – اندازه …

ادامه مطلب
تفاوت بین تلویزیون سونی دیجیتال و HDTV

تفاوت بین تلویزیون سونی دیجیتال و HDTV

تفاوت بین تلویزیون سونی دیجیتال و HDTV . اجرای پخش DTV (تلویزیون سونی دیجیتال) و HDTV (تلویزیون سونی با وضوح بالا) در سال 2009 در …

ادامه مطلب
روشن نشدن تلویزیون سونی

اقدامات مهم برای تعمیر روشن نشدن تلویزیون سونی

روشن نشدن تلویزیون سونی. آیا به تازگی متوجه شده اید که تلویزیون سونی شما روشن نمی شود؟ درست مانند هر دستگاه الکترونیکی دیگری، تلویزیون سونی …

ادامه مطلب
افزایش طول عمر تلویزیون

نکاتی برای افزایش طول عمر تلویزیون سونی

برای افزایش طول عمر تلویزیون چه نکاتی باید رعایت کنید؟ تلویزیون سونی به یکی از محبوب ترین لوازم خانگی و اعتیاد مردم در سراسر جهان …

ادامه مطلب